VLAK SMRTI

Najveća enigma: Zašto putnički vlak 2506 nije kočio

10.09.2022.
u 20:24

Ovo je bila jedna od rijetkih dionica na kojoj se moglo postići brzine od 160 kilometara na sat, a vjeruje se da je vlak u zaustavljenu kompoziciju udario sa 100 km/h ili više

Ključne riječi

Komentara 15

BE
Berri
23:45 10.09.2022.

Neka HŽ stave video nadzor u kabinu strojovođe pa će im onda biti puno jasnije. Ako ZET ima video nadzor kod vozača tramvaja ne vidim razloga da HŽ ne stavi video nadzor u kabinu strojovođe.

Avatar prodao sam  ukrajnu
prodao sam ukrajnu
11:28 11.09.2022.

tako je to kada imate austrougarsku železnicu .

PV
prcko.vita
08:25 11.09.2022.

Stvar je tako jasna da jasnija ne može biti. Ljudski faktor. Nema kvalitetih ljudi, radnika, otjerali ste ih daleko na zapad sa malim plaćama, sada imamo eldorado, fali na svim frontama, od liječnika i medicinskog osoblja do strojovođa. Kvalitetnih radnika fali, to je glavni uzrok ove i mnogih budućih nesreća u budućnosti. Na žalost. Sada više nije dovoljno ni kada bi podigli minimalnu plaću na 1000 eura. Trebalo bi podići minimalnu plaću na 1500 eura, da ljudi krenu ostajati u Hrvatskoj i da se neki čak počnu i vraćati u Hrvatskoj. Inače nam slijedi užas i katastrofa.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?