VLAK SMRTI
Najveća enigma: Zašto putnički vlak 2506 nije kočio
Ovo je bila jedna od rijetkih dionica na kojoj se moglo postići brzine od 160 kilometara na sat, a vjeruje se da je vlak u zaustavljenu kompoziciju udario sa 100 km/h ili više
Komentara 15
tako je to kada imate austrougarsku železnicu .
PV
Stvar je tako jasna da jasnija ne može biti. Ljudski faktor. Nema kvalitetih ljudi, radnika, otjerali ste ih daleko na zapad sa malim plaćama, sada imamo eldorado, fali na svim frontama, od liječnika i medicinskog osoblja do strojovođa. Kvalitetnih radnika fali, to je glavni uzrok ove i mnogih budućih nesreća u budućnosti. Na žalost. Sada više nije dovoljno ni kada bi podigli minimalnu plaću na 1000 eura. Trebalo bi podići minimalnu plaću na 1500 eura, da ljudi krenu ostajati u Hrvatskoj i da se neki čak počnu i vraćati u Hrvatskoj. Inače nam slijedi užas i katastrofa.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Neka HŽ stave video nadzor u kabinu strojovođe pa će im onda biti puno jasnije. Ako ZET ima video nadzor kod vozača tramvaja ne vidim razloga da HŽ ne stavi video nadzor u kabinu strojovođe.