Gradonačelnici Splita i Dubrovnika Andro Krstulović Opara i Mato Franković uputili su prijedlog izmjene Zakona o prijevozu u cestovnom prometu. Nakon nekoliko radnih sastanaka koje su u održali u proteklom razdoblju tražeći rješenje za probleme koje imaju na taksi-tržištu, poslali su dopis ministru mora, prometa i infrastrukture Olegu Butkoviću te premijeru Andreju Plenkoviću. Ukazujući na negativne učinke potpune liberalizacije taksi-tržišta koju je dopustio postojeći zakon, Krstulović Opara i Franković posebno ističu stvaranje velikih prometnih gužvi i onemogućavanje normalnog prometovanja ulicama kako građanima tako i žurnim službama u intervencijama.
Stoga od resornoga ministarstva i Vlade traže da u izmjene i dopune Zakona o prijevozu u cestovnom prometu uvrste njihov prijedlog prema kojemu bi se jedinicama lokalne samouprave na čijem se području nalaze dobra Republike Hrvatske koja su na UNESCO-ovu popisu svjetske baštine omogućilo samostalno određivanje broja dozvola za obavljanje autotaksi prijevoza, kao i utvrđivanje mjera i uvjeta pod kojima bi se ta djelatnost obavljala. Postojeće dozvole u ovom bi se slučaju stavile izvan snage.
– Ustrajat ćemo na izmjeni zakona koji smanjuje kvalitetu života Splićana i Dubrovčana – poručili su Krstulović Opara i Franković.
Budući da njihov prijedlog izmjena i dopuna Zakona o cestovnom prometu uvelike pridonosi rješavanju problema, istaknuli su i da vjeruju u podršku Ministarstva mora, prometa i infrastrukture s glavnim ciljem dokidanja negativnih učinaka liberalizacije taksi-usluga, prepoznavanja i izdvajanja UNESCO-ovih zaštićenih sredina te, najvažnije, omogućavanja sigurnog prometovanja Splićanima i Dubrovčanima gradskim ulicama.
Kako se navodi u priopćenju, ukazujući na negativne učinke potpune liberalizacije auto taxi tržišta koju je dopustio postojeći Zakon, gradonačelnici Krstulović Opara i Franković posebno su istakli onemogućavanje normalnog prometovanja ulicama ne samo građanima već i žurnim službama u intervencijama.
Od Ministarstva i Vlade traže da u izmjene i dopune Zakona o prijevozu u cestovnom prometu uvrste njihov zajednički prijedlog prema kojem bi se jedinicama lokalne samouprave, na čijem području se nalaze dobra Republike Hrvatske koja su upisana na UNESCO-ovom popisu svjetske baštine, omogućilo samostalno određivanje broja dozvola za obavljanje autotaksi prijevoza, kao i utvrđivanje mjera i uvjeta pod kojima bi se ta djelatnost obavljala, navodi se u priopćenju, te dodaje da bi se postojeće dozvole u ovom slučaju stavile izvan snage.
tko plati opari i Frankoviću mito tome dozvola, ostali tko vas