Je li normalno kupiti kartu za autobus, a da vas na peronu dočeka – kombi? Nije problem ni ako je, unatoč kupljenoj karti, svih devet sjedala već zauzeto? Za vlasnika prijevozničke tvrtke Autopromet Zagreb stvari stoje otprilike tako nekako. Za putnicu koja je jučer namjeravala iz Zagreba na poslovni sastanak u Rijeku autobusom u 6 sati ta ranojutarnja epizoda na zagrebačkom kolodvoru nije bila ni uobičajena ni toliko bezazlena. U Rijeci ju je čekao važan poslovni sastanak, kašnjenje nije dolazilo u obzir, i prvo se šokirala kad se suočila s kombijem umjesto s autobusom, a popriličan joj je stres bio i kad je shvatila da su sva sjedala popunjena i da za nju više nema mjesta.
– Obično putujem svojim autom, ali htjela sam prije sastanka poslati još neke e-mailove pa sam se ovaj put odlučila za autobus. Ne znam što mi je u trenutku kad sam se spustila na peron 303 bilo luđe; što su mi prodali kartu za autobus kojeg zapravo nema ili što su mi prodali kartu za mjesto koje je već zauzeto – kaže Zagrepčanka Dijana Katica, inače naša poznata turistička radnica.
– Na kraju je sve dobro završilo, vozač kombija kupio mi je kartu za prvi sljedeći autobus i u Rijeku sam ipak stigla na vrijeme, odradila sastanak, ali idući ću put dvaput razmisliti kad mi padne na pamet putovati autobusom.
Na zagrebačkom Autobusnom kolodvoru, gdje je karta kupljena, o tome što se dogodilo jučer se nisu mogli očitovati. Detaljan pismeni odgovor, priznajući da jučerašnji slučaj nije jedini, obećali su poslati danas. U Autoprometu Zagreb, kako se da vidjeti s početka teksta, u cijeloj priči ne vide nekih posebnih problema.
– Znam za taj slučaj, gospođa je stigla u zadnji tren, koju minutu prije polaska. Zna se ponekad dogoditi da u takvoj situaciji bude prodano više karata nego što ima sjedala... – započinje Krunoslav Škreb, vlasnik tvrtke Autopromet Zagreb, koja ima 26 autobusa, minibusova, kombija.
– Pitali smo gospođu kad ima sastanak, riješili joj kartu za idući autobus, a da smo vidjeli da bi to moglo biti prekasno, u taj bismo autobus premjestili nekog od putnika iz kombija da ona može krenuti s nama u šest sati... – tumači Škreb.
Ne smatra da bi to bilo “krumpiranje” putnika i da je oštećen itko tko je očekivao komfor autobusnog sjedala, a dobije kombi.
– Ovo je vrlo komforan kombi i, vjerujte, kad jednom probaju, mnogi putnici traže ga i idući put – uvjerava K. Škreb.
Pogledajte i video o tome kako građani nezakonito smanjuju račune za plin i struju:
U državi u kojoj kupiš kartu za vlak a dočeka te autobus nije ništa čudno.