Multidisciplinarna konferencija specijalizirana za žene u STEM-u i poduzetništvu povezala je različita područja interesa te informirala prisutne o novim trendovima i inovacijama koje su potaknule kotač promjena unutar poslovanja različitih poduzeća čime su se približili današnjim digitalnim korisnicima.
Konferenciju je uvela Iva Turčin, stručnjakinja za komunikacije i održivo poslovanje A1 Hrvatske, s temom “ESG - dobar PR ili obveza?”. Iva ističe kako društveno odgovorne prakse ne smiju biti samo “mrtvo slovo na papiru” nego se uistinu trebaju početi aktivno i savjesno primjenjivati. Njezin tim prepoznao je važnost razvoja digitalnih vještina kod mladih te promicanja odgovornog korištenja interneta. Smatra da je odgovornost svih pružatelja interneta da osvijeste kakav je sve sadržaj putem njega dostupan i rade na aktivnostima koje potiču svijest o mentalnom zdravlju mladih povezanog s konzumiranjem internetskog sadržaja.
Jelena Kolega, neovisna konzultantica za upravljanje financijskim proizvodima, obradila je temu primjene tehnologije u financijama s naglaskom na budućnost razvoja digitalnog plaćanja. Čak 65% generacije Z danas ima otvorene financijske račune u netradicionalnim institucijama, neobankama, čija popularnost sve više raste. Anica Pintur, Senior Social Media Manager 404 Agencije, prikazala je sudionicama nove trendove u području marketinga i tehnologije te objasnila neophodnost prisutnosti poduzeća na novim društvenim platformama poput TikTok-a. Kratki kreativni videi snimljeni za društvene mreže danas donose prodajne rezultate o kojima se nekada moglo samo maštati uz velika financijska ulaganja. Aida Čuljak, voditeljica ljudskih potencijala i komunikacija IN2 Grupe, odgovorila je na pitanje “Mogu li ljudski resursi potaknuti kotač promjena?”. Aida je predstavila različite prakse i programe kojima voditelji ljudskih resursa mogu potaknuti zaposlenike prema inovativnom i kreativnom razmišljanju. Interaktivnost programa i dinamično okruženje uz kontinuiranu mentorsku podršku zaposlenicima omogućuju postizanje osjećaja sigurnosti i zadovoljstva što povećava njihovu efikasnost te stvara čvrste temelje za razvoj novih inovacija.
Formalni dio programa zaokružen je zanimljivom panel diskusijom na temu “Tehnološki tsunami- transformacija industrija kroz digitalizaciju” u kojoj su panelistice Leila Luttenberger Marić (KONČAR – Digital Ltd), Ivana Rendulić Jelušić (Alti Agro), Nina Šesto (MEGI Health) i Dubravka Srkulj (LAQO) pokazale kako se tradicionalne industrije kao što su energetika, poljoprivreda, zdravstvo i osiguravajuća društva mogu digitalizirati te uvesti inovacije i kreirati pametna rješenja koja doprinose agilnijem rješavanju glavnih izazova s kojima se njihovi korisnici susreću.
LEAP Women multidisciplinarna je konferencija koja se održava već petu godinu zaredom, a ima za cilj inspirirati i motivirati mlade žene koje se žele profesionalno razvijati poučene primjerima vodećih hrvatskih liderica iz različitih industrija. Nudi mogućnost povezivanja s inspirativnim ženama koje dijele istu strast i viziju uspjeha u poslovnom svijetu te širenje mreže kontakata kojima se otvaraju vrata za nove poslovne prilike i suradnje.