Izjava da bi se čakovečki autobusni kolodvor mogao zatvoriti, ako ne
milom, a onda i silom, uznemirila je gradske oce i zazvonila na uzbunu.
Naime, kolodvor je u vlasništvu tvrtke Autobusni promet Varaždin, koja
je u stečaju, a njezin novi vlasnik odlučio je taj prostor prodati jer
mu kolodvorske usluge nisu rentabilne.
- Grad ne može dopustiti da ostane bez autobusnog kolodvora u gradu. Tu
se slijevaju sve linije kojima se dovoze đaci u škole, a u blizini je
bolnica i druge ustanove zbog kojih građani iz cijelog Međimurja dolaze
u Čakovec. Kolodvor mora ostati na tome mjestu jer preseljenje na
lokaciju kod Hrasta nije sigurno još dugo vremena - kaže gradonačelnik
Branko Šalamon.
Nešto se, međutim, mora hitno učiniti jer je vlasnik kolodvora izjavio
da bi mogao spriječiti njegovo korištenje postavljajući prepreke -
autobuse!
Zasad je najizglednije da će AP kolodvor prodati trgovačkom lancu Lidl,
za oko 2,5 milijuna eura. To u Čakovcu neće biti dobro primljeno već i
stoga što u središtu grada zaista nije mjesto takvu tipu trgovine, koja
je posvuda drugdje locirana na periferiji. No, kad već ne može utjecati
na to, kome će privatni vlasnik prodati svoje nekretnine, u gradu
pokušavaju barem zadržati pružanje kolodvorskih usluga na tom mjestu.
Zbog toga se predlaže izrada detaljnog plana uređenja toga prostora,
koji je GUP-om, inače, namijenjen upravo za autobusni kolodvor. Tim
planom bi se omogućila gradnja poslovnog objekta trgovačke namjene, ali
i predvidio prostor za autobusni kolodvor, manji od sadašnjeg. Prema
riječima Branka Šalamona, mini kolodvor, za 12 autobusa, i s upravnom
zgradom, o svojem trošku izgradio bi trgovački lanac Lidl, i prenio u
trajno vlasništvo grada. U to bi uložio oko pola milijuna eura. I ta
varijanta ostavlja niz nedorečenosti, od prometnih rješenja do
parkirališta.
UZBUNA Autobusni promet odlučio prodati kolodovor u Čakovcu