Zbog vijesti da je među vrtićkom djecom u Splitu u upotrebi naziv “lidlići” za djecu kojoj roditelji kupuju odjeću u Lidlu, što je prenio portal Splitski dnevnik, užarile su se društvene mreže i otvorile rasprave građana koji se zgražaju nad stigmatiziranjem djece čiji se djeci koja to nemaju.
Roditelji moraju znati da je loše da im djeca svoju vrijednost vide kroz materijalno i da je nedopustivo izrugivanje zbog odjeće, odnosno da se zato neko dijete osjeća manje vrijednim – kaže G. Buljan Flander.
Zbog “lidlića” neki se pitaju je li u pozadini i marketinška priča. No, PR stručnjaci ističu da si ovakvo što velika kompanija sama ne bi priuštila jer je to negativan PR, no misle da je Lidl na “lidliće” trebao reagirati.
Lidl je zakom za odjecu tipa peri deri, bolje da ih zovu lidlici nego Kplusici zamisli tek te sramote :-)salu na stranu, te markirane klince treba sutra izbacit iz vrtica pa nek ih roditelji upisu u privatne vrtice medju guccice i armanice.