Suština napora u turizmu jest navesti goste da troše više. U 2016. počinje i primjena akcijskog plana o povećanju turističke potrošnje, a cilj je rast svake godine po 15 posto, kazao je na 3. Nacionalnom forumu destinacijskih menadžment kompanija Ratomir Ivičić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice. Destinacijske menadžment kompanije, odnosno agencije, trebale bi osmisliti razloge da naši gosti češće i dublje posežu u svoje džepove. HTZ dosad je za razvoj novih turističkih proizvoda na terenu, potpomogao sa 1,6 milijuna kuna.
Ove su se potpore najdragocjenijima pokazale u inovativnim programima, napominje Tea Golja s pulskog Fakulteta ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković". Ministar turizma Darko Lorencin Božićnu bajku Salajevih iz Čazme ističe kao primjer u kojem su svi u nizu, počevši od kreativne i vrijedne čazmanske obitelji, sjajno odradili svoj posao.
>> Božićna bajka obitelji Salaj u Čazmi još raskošnija, osvjetljena s dva milijuna lampica
Ma u tijeku ovog predizbornog natezanja pohvalio bi Lorencin i sam Čazmatrans!