Već je poznato da je Maja Šuput imala uspješnu kampanju sa Saponijom u liniji Faks i Ornel shu shu, a ta se suradnja i nastavila. No, zvijezda je kampanje u najnovijem zajedničkom projektu mali Bloom, koji je bio i inspiracija Saponiji i Maji da na tržište lansiraju proizvode za njegu beba Majushka baby&kids.
S pelenskom kremom, losionom, šamponom, pastom za zube i vlažnim maramicama zaokružili su, ističu, "najvažnije proizvode koji trebaju svakoj bebi od prvog dana". Kako je Bloom njihov glavni potrošač u obitelji, tako je i logično da njegova uloga u kampanji bude najvažnija, a sudeći prema imenima koja su angažirana na snimanju, Bloom i obitelj su za svoj prvi zajednički TV spot okupili zaista vrhunski tim.
- Cijelu priču osmislio je Marko Grubnić koji je, kako je sam izjavio, dao sve od sebe da napravi bajku koju će obožavati djeca, dok je Jelena Veljača tu ideju pretočila u toplu priču. Da ništa ne bude prepušteno slučaju, pobrinuli su se Mijo Majhen i Karlo Rusan, a za bajkovite kadrove odgovoran je snimatelj Darko Drinovac koji već niz godina surađuje s Majom Šuput. Iako je linija proizvoda Majushka baby&kids već na tržištu, najnoviji hit Maje i njene prekrasne obitelji sigurno će privući i one koji nemaju malu djecu - poručuju iz osječke Saponije.
Ovo se zove kršenje prava djeteta i iskorištavanje. Inače se zamagljuju lica djece, a ovdje je obratno. Da je pravobranitelj za djecu radio svoj posao mama bi vrlo brzo mogla ostati bez svojeg djeteta.