Dvodnevni događaj

Međunarodni znanstveni skup "Društvo i tehnologija 2024" istražuje budućnost kreativnih industrija u eri umjetne inteligencije

umjetna inteligencija
Pixabay/Ilustracija
05.04.2024.
u 13:25

Alma Mater Europaea i suorganizatori okupljaju vodeće međunarodne istraživače u Zagrebu, 18. i 19. travnja 2024.

Alma Mater Europaea, u su-organizaciji sa znanstvenim časopisima "Medijska istraživanja" i "Media, Culture and Public Relations", Fakultetom hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, Grafičkim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatskim katoličkim sveučilištem, tvrtkom Media Net d.o.o. i Hrvatskom zajednicom inovatora, te u suradnji sa znanstvenim časopisima “Interdisciplinary Description of Complex Systems” i “Acta graphica” te Zakladom Konrad-Adenauer-Stiftung i Agencijom za elektroničke medije s ponosom najavljuje održavanje međunarodnog znanstvenog skupa "Društvo i tehnologija 2024: Kreativne industrije i umjetna inteligencija".

Dok se završavaju pripreme za Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija, s ponosom najavljujemo detalje ovogodišnje konferencije posvećene "Kreativnim industrijama i umjetnoj inteligenciji". Ovaj prestižni događaj, koji će se održati 18. i 19. travnja u prostoru ZICER-a u Zagrebu, okupit će preko 100 istraživača iz 11 zemalja te predstaviti više od 50 radova, istražujući utjecaj umjetne inteligencije unutar kreativnih sektora.

Uvaženi govornici će podijeliti saznanja i uvide o razvoju kreativnih industrija u kontekstu umjetne inteligencije. Među njima su doc.dr.sc. Robert Kopal, predsjednik Uprave Sveučilišta primijenjenih znanosti EFFECTUS i član Povjerenstva za etičku primjenu digitalnih tehnologija i umjetne inteligencije pri CARNET-u, dr.sc. Ljubiša Bojić, viši znanstveni suradnik u Digital Society Labu Instituta za filozofiju i društvenu teoriju Univerziteta u Beogradu i istraživač za umjetnu inteligenciju u Programu za razvoj Ujedinjenih naroda, doc.dr.sc. Lana Ciboci Perša, docentica na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta i potpredsjednica Udruge za komunikacijsku i medijsku kulturu, izr. prof. dr. Matej Mertik, izvanredni profesor na Alama Mater Europaea- Evropski center Maribor, te Anamaria Todorić, direktorica digitalnog poslovanja Večernjeg lista. Ovi istaknuti stručnjaci iznijet će svoja iskustva i uvide vezane za prilike i izazove s kojima se kreativne industrije suočavaju u suvremenoj eri umjetne inteligencije.

Ovaj dvodnevni događaj će pokriti širok raspon tema koje uključuju: Utjecaj UI na kreativnost i kreativne procese, Primjena UI u obrazovnom sektoru, Etika i socijalne implikacije UI, Uloga UI u IKT, Utjecaj UI na industriju, ekonomiju i organizacijske strukture, Regulatorni i politički aspekti UI, Primjena UI u zdravstvu, Analitička obrada podataka kroz UI Komunikacijske strategije i mediji u doba UI, Interdisciplinarni pristupi UI, i druge teme. Također, pružiti će izvrsnu priliku za znanstvenike, istraživače i profesionalce da se upoznaju s najnovijim istraživanjima na raskrižju umjetne inteligencije i kreativnosti.

U svijetu gdje se granice između tehnologije, kulture i znanosti sve više brišu, održavanje međunarodnih znanstvenih skupova postalo je više od puke akademske tradicije. Oni su ključni za poticanje inovacija, ekonomski razvoj i međunarodnu suradnju. Ovakvi događaji su prilika za stručnjake iz cijelog svijeta da razmijene znanje i ideje, otvarajući put novim istraživanjima i tehnologijama koje mogu imati velik utjecaj na naše društvo.

Za više informacija o konferenciji i registraciji posjetite web stranicu dit.almamater.si.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije