Na danas održanom sastanku u Šarengradu, gdje je bilo riječi o prometu teretnih vozila koja svakodnevno prolaze državnom cestom D2 kroz Ilok, potom više naselja pa sve do Vukovara, donesen je zaključak da se ide u izmjene i dopune Pravilnika kako bi se doskočilo prijevoznicima i onemogućio toliki promet.
-Zadovoljni smo jer vidimo da postoji dobra volja što ukazuje i to da su se na sastanak odazvali svi koje smo zvali. Najavljeno je kako uskoro u Vukovaru svoj ured otvara i Inspekcija sigurnosti cestovnog prometa i cesta koja će početi sa svakodnevnim kontrolama. Oni će svakodnevno kontrolirati promet i ako bude prekršaja kažnjavati vozače u prekršaju a te kazne su visoke – rekao je predsjednik Mjesnog odbora Šarengrad Pero Ćorić.
Napomenuo je i kako su službene brojke prometa teretnih vozila i veće nego što su oni imali pa je tako samo u rujnu mjesecu državnom cestom D2 prometovalo oko 18.000 teretnih vozila. Na godišnjoj razini gradovima i naselja od Iloka do Vukovara pa nadalje prođe preko 150.000 teretnih vozila. Toliki promet teretnih vozila rezultirao je i time da je više cesta uništeno i da se mora ići u njihovu obnovu.
- Brojke su strašne i svi mi koji živimo uz tu cestu ne živimo normalno i ne osjećamo se sigurno. Zabilježeno je i više prometnih nesreća koje su skrivili vozači teretnih vozila. Stoga ćemo insistirati na izmjenama i dopunama Pravilnika i donošenju novoga. Ukoliko u roku od 30 dana novi Pravilnik ne bude donesen krećemo s blokadom graničnom prijelaza i to prije Božića – najavio je Čorić.
POVEZANI ČLANCI:
Dodao je kako prijevoznici koriste sve načine kako bi doskočili Pravilniku i Zakonu, a sve kako bi i dalje nastavili prometovati državnom cestom D2. Upravo radi toga sada će ići u izmjene i dopune s tim da su svjesni da će prijevoznici ponovno pokušati pronaći neku „rupu u Pravilniku“. Najavljeno je kako će i policija pojačati kontrole prometa na ovoj cesti.
-Jedino rješenje za ovaj problem je izgradnja Srijemske transverzale od Iloka do auto ceste s čime bi se sav taj promet preusmjerio na auto cestu. Međutim, nitko ne zna kada će ta cesta biti završena i hoće li ikada biti završena – rekao je Ćorić.
VIDEO U Zagrebu osvanuo nesvakidašnji prometni znak
Pa plenkoševićevi ministri, kao i on, svi podrijetlom iz dalmacije, pa se i sve ivesticije rade samo i jedino tamo, u njihovoj otadžbini. Sjever Hrvatske ne doživljavaju, sjete nas se samo kad trebaju naš novac. Jedino rješenje je odvajanje sjevernih županija iz ovakve banana države. Pardon, maslina države.