Hrvatski korisnici interneta na pusti bi otok ponijeli nož, a kod prijatelja u inozemstvo kulen i Bajaderu, pokazalo je GfK-ovo istraživanje provedeno u veljači na populaciji korisnika interneta u dobi od 14 do 65 godina.
Na pitanje što bi sa sobom ponijeli na pusti otok, najveći broj ispitanih, njih 17 posto, odlučilo se za nož, sjekiru ili neki drugi alat. Na drugom mjestu nalaze se mobiteli i knjiga s po 13 posto glasova, dok bi se za neku vrstu računala odlučilo 8 posto ispitanika, iako na pustom otoku nema struje.
Za najveći broj ispitanika kulen i Bajadera (po 15%) su tipični hrvatski proizvodi te bi njih najradije odnijeli svojim dragim osobama u inozemstvo u želji da im poklone nešto "tipično" hrvatsko. Na trećem mjestu se nalazi Vegeta (12%), pa kravata (11%), boca domaćeg vina i maslinovo ulje (po 9%), licitarsko srce (8%), rakija (7%), pršut (6%), paški sir (4%).
Zanimljivo je vidjeti kako je izbor "tipičnog“ hrvatskog proizvoda uvjetovan regionalnom pripadnošću građana, pa tako skoro polovica Slavonaca (45%) tipičnim hrvatskim proizvodom smatra kulen, dok bi Zagrepčani češće od ostalih (21%) u inozemstvo ponijeli Bajaderu i Licitarsko srce (14%), a stanovnici Sjeverne Hrvatske Vegetu (17%). Ličani bi u posjet prijateljima u inozemstvo češće od ostalih došli sa dobrim domaćim vinom (19%) i pršutom (13%). Maslinovo ulje je Istrijanima ipak izbor broj jedan kada je u pitanju "tipičan“ hrvatski proizvod (16%), dok Dalmatinci uz maslinovo ulje (14%) u goste nose i Bajaderu (16%). Muški dio populacije "najhrvatskim“ proizvodom smatra kulen (njih 20%), dok su žene odabrale slađu varijantu, Bajaderu (17%).