Premda se uvijek emitira u 20 sati i uvijek je najgledaniji TV sadržaj, Vremenska prognoza prekjučer se na HTV-u morala čekati čak 10 minuta. Prije je ona bila u sklopu Dnevnika. Onda ju je od Sporta dijelila samo jedna reklama, a u nedjelju se između nje i sportskih vijesti ispriječio višeminutni reklamni blok.
Na pitanje je li to nova strategija HTV-a da pomicanjem najgledanijeg sadržaja sprečava odlazak gledatelja na konkurentske programe, v. d. ravnatelja HTV-a Mislav Stipić kaže:
– Slučajno je te večeri bilo više reklama. Nije riječ ni o kakvoj našoj strategiji protiv konkurencije.
I direktorica programa Hloverka Novak-Srzić ističe da se “samo” dogodio veći broj reklama, no da je sve bilo u zakonskim okvirima te da se toliko čekanje prognoze više neće ponavljati. Inače, prognozu je te večeri gledalo ukupno 18,5 posto ljudi, a Dnevnik HTV-a 12,6 posto. Kako ima prijedloga da se na HTV-u posve dokinu reklame, točnije bi se poštovala satnica emitiranja programa.
@ autoritet Otkada je SKHloverka preuzela Informativni, glednost je strmoglavo pala. Da nije Šprajca, bila bi još i gora... Dnevnik se ponekad gleda samo zbog njega.