"Vozio sam autocestom od Karlovca prema Ogulinu, i negdje pet do deset minuta prije Bosiljeva krenuo sam pretjecati šleper koji je vozio ispred mene. Pretpostavljam da sam vozio oko 120 ili 130 na sat, a dok sam pretjecao možda sam ubrzao do najviše 150. U trenutku kad sam se iz desne prebacivao u lijevu trako kako bi krenuo pretjecati u retrovizoru nisam vidio niti jedan automobil, a nekoliko sekundi nakon što sam se prebacio iza sebe sam ugledao bijeli Ford Focus koji mi se jako brzo približavao. Iza njega je bilo još nekoliko automobila, svi su vozili, da se tako izrazim, na branicima jedni drugima. Nakon što sam pretekao šleper i vratio se u desnu traku svi oni su projurili pored mene jako velikom brzinom. Ne znam koliko su vozili, po mojoj procjeni to je moglo biti 180 ili 200, možda i više od 200. S obzirom da nemam živaca niti strpljenja za ljude koji tako voze odmah sam nazvao policiju i rekao im da pošalju presretače jer bi netko mogao poginuti" – kazao je između ostalog u četvrtak svjedok Miro Bogdan na nastavku suđenja Marinu Čolaku (36) i Daliboru Opačku (43) za prometnu nesreću u kojoj je 5. studenog 2010. poginula dubrovačka studentica Ivana Obad (20).
Iako je Miro Bogdan već iskazivao na sudu prije gotovo šest godina, to je sada morao učiniti opet jer je suđenje krenulo ispočetka. U proteklih 10 godina donesena je jedna nepravomoćna osuđujuća presuda koja je ukinuta jer je sudac prekoračio svoje ovlasti, a u međuvremenu se promijenio i zakon pa za ovakve nesreće više nije nadležan općinski već županijski sud.
Iako su se neki odvjetnici složili s time da se na ročištima tek ponovno pročitaju iskazi svjedoka i vještaka, Čolakova odvjetnica se tome usprotivila iz razloga jer se tek bila uključila u spis, zbog čega je sutkinja Koraljka Bumči na kraju ipak odlučila da se svi svjedoci ponovno ispitaju.
"Slažem se sa svim onim što sam rekao kada sam svjedočio prošli puta, jer sigurno je da se sada neću ničega bolje sjećati nego što sam se sjećao tada. Čolak i Opačak nisu bili moji dobri prijatelji, ali bili smo poznanici koji su se družili na različitim automobilskim eventima. Tog dana vozili smo svi jedni iza drugih na autocesti, ali to nije bila kolona, nego je svatko vozio onako kako mu je odgovaralo. Negdje kad smo prošli Bosiljevo bilo mi je čudno jer nekoliko kilometara u komadu uopće nisam vidio Čolakov Ferrari koji je inače jako uočljiv, em zato što je crvene boje, em zato što je Ferrari. Nakon nekog vremena sam se počeo brinuti da se nešto dogodilo pa sam nazvao Damira Nakića koji je bio suvozač Opačku koji je također vozio s nama po autocesti" – kazao je svjedok Hrvoje Petrović koji je bio dio ekipe koja se na dan kobne nesreće našla na benzinskoj postaji kod Lučkog i krenula prema Grobniku.
Petrović je, kako je danas kazao, tada vozio 306 konjskih snaga snažan bijeli Ford Focus na kojem je bio napravljen chip tuning, što znači da je vozilo bilo još dvadesetak posto snažnije. Petrović, Čolak i Opačak su se tog dana našli na benzinskoj kod Lučkog te krenuli prema Grobniku. U toj ekipi kao suvozači su se nalazili Ivana Obad i Damir Nakić, a još jedan vozač bio je i Sven Šalković koji je vozio crnu Ultimu GTR njemačkih registracija.
I Čolak i Opačak i dalje tvrde kako nisu krivi za prometnu nesreću u kojoj je nakon kontakta dvaju automobila, Čolakovog Ferrarija i Opačkovog Nissana 350Z, Ferrari izletio s ceste, više puta se prevrnuo i nakon toga eksplodirao. U tom prevrtanju Čolak je ispao iz automobila i preživio, a Ivana Obad izgorjela je u vozilu. Njezina obitelj već više od 10 godina čeka sudski epilog i donošenje pravomoćne presude.
Ne znam čemu uopće služe ti "hrvatski" sudovi? Suđenja traju 20-30 godina, rijetko koja parnica i završi, milijarde se troše nepotrebno... Naravno, osim ako zapjevaš Bečarac, za 3 minute te kazne... ali sanaderi, vidoševići, mamići, kutlići, todorići, razno razni ratni zločinci iz zapadne turske... ovakvi prepotentni ubojice - ni nakon sto godina ne budu pravomoćno "nagrađeni". Jedini sud koji bi bio koristan u ovoj banana državi bio bi prijeki sud. Pa ko voli - nek izvoli.