Potrošač poziva:

Ne plaćajte račune Gradskoj toplani dok ne sklopite ugovor!

racuni
Kristina Štedul Fabac/Pixsell
25.09.2012.
u 10:40

– Uložili smo dva milijuna kuna u pripremu sezone. Imamo potencijalne ugovorne korisnike i zakonitu koncesiju – odgovara direktor Latković

– Fantomska Gradska toplana nema ugovor ni s jednim korisnikom i njezini su nas računi iznenadili – reagirao je predsjednik Regionalne organizacije zaštite potrošača Željko Tomašić na činjenicu da je nova karlovačka toplinarska tvrtka počela slati građanima račune još za kolovoz.

 Otpojio se, a dobio račun

 ROZP savjetuje potrošačima da ne plaćaju račune koji stižu od nove tvrtke dok ne ne sklope s njom ugovor.

 – Svi koji smatraju da smo u pravu neka izjave prigovor po računu. Potrošači koji ospore račun ne moraju ga plaćati do konačnog obvezujućeg rješenja, a do tada se ne mogu naplaćivati zatezne kamate – objašnjava Tomašić.

 Bivši direktor Toplane Marijan Fudurić izdvojio se iz sustava i prešao na strujno grijanje, ali je i on je dobio fakturu za kolovoz.

 – Kad treba slati račune, onda su pravni sljednici Toplane, a kada treba vraćati dugove, nisu. I moja je tvrtka registrirana za toplinarstvo, i mi smo mogli slati račune – komentira Fudurić.

 Ranije je raskinuo ugovor s Toplanom pa se čudi računima nove tvrtke. Pita se zašto nije raspisan natječaj za dodjeljivanje koncesije za obavljanje toplinarske djelatnosti, nego je ona samo prenesena s Toplane na Gradsku toplanu.

 – To zahtijeva zakon. Nova tvrtka nema nekretnina i pokretnina, sve je unajmila. Ona je čardak ni na nebu ni na zemlji. Ne žele potpisati ugovore s korisnicima jer nisu sigurni hoće li uopće uspjeti grijati. Bit će prekid isporuke prije Nove godine – predviđa Fudurić.

 Pita se zašto Gradska toplana šalje uvećane račune.

 – Gradsko vijeće odobrilo je povećanje cijena Toplani, a ne njoj – kaže Fudurić.

 Direktor Gradske toplane Inoslav Latković ne skriva ogorčenje reakcijama.

 “Zašto vrijeđaju i štete?”

 – Zašto vrijeđaju i izravno nanose štetu?! Sada valjda ne bismo trebali grijati?! Nismo “fiktivna tvrtka”: uložili smo 2,000.000 kuna u pripremu sezone. S korisnicima namjeravamo potpisati ugovore. Imamo potencijalne ugovorne korisnike i koncesiju koja nam je dodijeljena zakonito. Račune smo poslali uz suglasnost Hrvatske energetske regulatorne agencije – kaže Latković i dodaje da, s obzirom na to da je prijenos koncesije bio 1. kolovoza, Toplana više ne može izdavati račune.

Ključne riječi

Komentara 1

DO
donqihot
16:53 27.09.2012.

Ne može se raskinuti ugovor sa firmom s kojom nije ni potpisan! Moj stan je MOJE PRIVATNO VLASNIŠTVO! Valjda Ustav i zakoni ove države nešto znače !! Ili je Gradska toplana iznad? Ak ne želim grijanje od te firme neću im ni račune plačat! Ko su i što su oni da me na to mogu natjerat? Pa gdje mi živimo??? Tužit ću ja njih za cijevi koje bez naknade prolaze kroz MOJ stan !!!!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije