Potraga za nestalim avionom Malaysian Airlinesa nakon nove analize podataka premještena je južnije od dosadašnjeg područja pretraživanja na jugu Indijskog oceana, javlja BBC.
Let 370 nestao je 8.ožujka, a potraga za Boeingom 777 s 239 putnika i članova posade zasad nije dala rezultate.
Zamjenik australskog premijera Warren Truss danas je izjavio kako je 'vrlo vjerojatno' da je avion u trenutku kad se srušio bio na autopilotu.
>> Britanci znaju gdje je nestali Boeing 777?!
U razgovoru s jedinim hrvatskim kapetanom koji leti ovaj tip zrakolova, B-777, daleko, daleko u jednoj azijskoj zemlji, te s hrvatskim istražiteljem avionskih nesreća, došli smo do zaključka. 1.) U pilotskoj kabini došlo do nagle dekompresije, 2.) Sama ta dekompresija,ompresija, mogla ubiti pilote ako nisu pravilno reagirali – vidi poznati slučaj privatnog aviona Learjet 35, koji satima letio s autopilotom, i srušio se kad ostao bez goriva. Iako su ga 2 puta sustigli lovci F-16 američkog ministarstva obrane, i samo bespomoćno gledali zamagljene prozore, iza kojih su ležali piloti koji su umrli od hypoksije. Moj najveći doseg, bio je sa Cessna-402, na liniji Vienna-Zagreb, onoga dana davne 1990., kad su MIG-ovi presreli hrvatske helikoptere kod Knina, a u zagrebu je bilo veliko nevrijeme. Kapetani Bartolić Miljenko i Klarić, podigli su Cessnu-402, na čak 4,100 m.n.v., a ona nema prešuriziranu kabinu. Bilo mi je jako,jako teško. A kad dođeš na 10,000 m.n.v. mogu samo zamisliti! 3.) No, prema svom razvoju događaja, pilote je vjerojatnije ubila eksplozija velike boce, bolje rečeno, tanka kisika, od 80 litara, koji se nalazi ispod pilotske kabine na B-777. Prilkom eksplozije, oba pilota poginula, automatski se zatvorila vrata pilotske kabine, avion je ostao bez napajanja, te su isključeni svi indikatori pozicije, ali NENAMJERNO, silom prilika, a ne NAMJERNO, kako se stalno barata. 4.) Avion je satima letio na autopilotu dok se nije negdje, najvjerojatnije srušio u indijski ocean. Autopilot je ”poludio” jer nije bilo struje u avionu, i on je radio na ddoatnomslabijem napajanju. 5.) Indijski ocean je bio najgora solucija, jer je je najdivljiji od svih ocena, s izuzetno jakim strujama. 6.) Možda avion ne nađu, niti tijekom 2014e, i to je realnost?! Malesya airline se sada obratila krovnoj organizaciji svjetskoga zračnoga prometa, ICAO u Montrealu. (Z. Pađen)