Cilj mu je bio doći prvenstveno kako bi ga automobilom po stazi na Grobniku provozao trostruki europski prvak u brdskim utrkama Niko Pulić, a kući je na kraju otišao kao pobjednik natjecanja za 'najeko vozača' koje je u sklopu projekta 'Vozi eko' s partnerima organizirao Večernji list.
- Za natjecanje me prijavio prijatelj jer zna da me zanimaju vožnja i automobili, a moj plan bio je doći, dobro se zafrkavati cijeli dan i projuriti stazom kao suvozač Nike Pulića, stvarno nisam očekivao pobjedu - kazao je pobjednik natjecanja novinar Vanja Margetić iz Zagreba koji je za prvo mjesto, osim što se okrunio titulom 'najeko vozača', dobio i nagradu koju je osigurao Večernji list - 1000 kn na INA darovnoj kartici i mjesec dana vožnje automobila Nova rent a car-a.
Vozi eko inače je projekt Večernjeg lista koji podržava aktivnu primjenu eko i sigurne vožnje, a naglasak je posebno stavljen na važnosti sigurnosti pješaka na cesti, uz dodatni fokus na sudionike u prometu početkom i tijekom turističke sezone. Finale ovogodišnjeg projekta održano je u četvrtak na Grobniku, gdje je nastupilo šestero natjecatelja kojima je cilj bio s istim automobilom - Renault Cliom - odvoziti dva kruga po stazi - ali glavni kriterij za pobjedu nije bila brzina kojom bi natjecatelji odvozili krug, nego to da u ta dva kruga potroše što manje goriva.
Potrošnju i brzinu mjerio je Ivan Cvetković, certificirani stručnjak za eko vožnju iz tvrtke Ekomobilis koji je sjedio na suvozačkom mjestu uz natjecatelje s laptopom na krilu te u realnom vremenu mjerio podatke. U polufinalnom djelu natjecanja nastupilo je šestero vozača - Krešo Celić, Marko Dugić, Vanja Margetić, Goran Crvelin, Vanja Rudić i Mirela Ribić, a u finale su prošli dvojica Vanja i Marko Dugić.
Vanja Margetić je na kraju svoja dva pobjednička kruga, odnosno osam kilometara, odvezao za 6 minuta i 37 sekundi, uz potrošnju goriva od točno 4 litre. Iza sebe je tako ostavio Marka Dugića koji je stazu prošao za 6 minuta i 22 sekunde uz potrošnju od 4,07 litara te si time osigurao drugu nagradu - HP-ov laptop. Vanja Rudić bio je treći uz vrijeme od 7 minuta i 17 sekundi te potrošnju od 4,57 litara, a za svoje postignuće dobio je tablet.
Iako cilj nije bilo odvoziti što brže, usporedbe radi, ambasador projekta Niko Pulić u svom je automobilu i same natjecatelje, ali i brojne okupljene promatrače uspijevao provesti za nešto manje od dvije minute po krugu.
Vozio je Niko bjesomučno krug za krugom, vožnju za vožnjom, kao njegovi suvozači izmjenjivali su se podjednako i žene i muškarci, ali i oduševljeni "klinci", bilo je teško i prebrojati koliko je krugova naš automobilski as odvozio. Ilustracije radi, iako je na stazu došao s punim rezervoarom, u jednom trenutku gotovo mu je nestalo goriva koje je između vožnji otišao ponovno natočiti na benzinsku postaju INA jer službeno gorivo cijelog ovog događaja bilo je upravo INA-ino.
Veliko zanimanje među okupljenima izazvao je i policijski presretač koji su mogli razgledati, ali se u njemu i provozati po stazi na Grobniku. Djelatnici Službe za sigurnost cestovnog prometa Policijske uprave primorsko-goranske koji su također sudjelovali u projektu time su okupljenima željeli predstaviti i brzu, ali i sigurnu vožnju koju predstavlja to vozilo.
Montana je osigurala sendviče i palačinke tijekom dana za sve natjecatelje.