Od lipnja 2024. u Njemačkoj će na snagu stupiti brojna nova pravila koja će utjecati na milijune potrošača i mogla bi imati trajan utjecaj na svakodnevni život mnogih, pišu njemački mediji. Naime, jedna od većih promjena se odnosi na europske izbore kada će prvi puta moći glasati 16-godišnjaci. Tom se odlukom želi mlade uključiti u političke procese i povećati njihov interes za budućnost Europe.
Nadalje, od kraja lipnja se naknada za kabelsku televiziju više neće naplaćivati kroz račun za režije već će se potrošači morati sami brinuti o računima za kabelsku čime se želi potaknuti korištenje alternativnih kanala, piše Fenix magazin. Neki će na taj način uštedjeti dok će drugi možda radi ove odluke imati dodatne troškove.
Osim toga, oni koji putuju u Veneciju će se morati pridržavati novih pravila. Naime, kako bi se suzbio masovni turizam, od 1. lipnja na turističkim turama više neće biti razglasa. Ovo pravilo je već samo dodatak na ona već postojeća kao na primjer zabrana hranjenja golubova i galebova te sjedenje na mostovima. Cilj ovih propisa je smanjenje gužve posjetitelja u nadi da će lokalno stanovništvo moći mirnije živjeti.
POVEZANI ČLANCI:
Još jedno pravilo će stupiti na snagu 9. lipnja. Posebne karte Bahncard 25 i 50 za putnike u željezničkom prometu će biti dostupne samo digitalno, a korisnici će morati napraviti profil u aplikaciji Bahn ili na bahn.de. Nove karte će se moći cvikati preko ekrana mobitela, a ako neki od građana nemaju pametni telefon moći će isprintati karte. Stare plastične kartice će vrijediti do isteka roka valjanosti.
Poslovnice Gravis će zatvoriti svoja vrata od 15. lipnja. Naime, radi se o 37 trgovina s tehnologijom koje će prestati s prodajom. Konačno zatvaranje svih poslovnica planirano je za 30. lipnja. Nadalje, Disney+ također uvodi nova pravila. Svatko tko koristi tuđi račun će se morati prilagoditi jer ova streaming usluga pokreće mjere protiv dijeljenja računa širom svijeta u lipnju. Svako kućanstvo će morati imati vlastiti Disney+ račun kako bi ukućani mogli gledati filmove i serije, pišu njemački mediji.
FOTOGALERIJA Znate li koji hrvatski proizvodi su hit u svijetu i regiji? Jednu od njih Saudijci smatraju nacionalnim brendom
sto godina su iza nas. naši operateri sami izdaju račune. nijemice i nijemci, propadate ubrzano. a da je venecija pod njemačkom, nisam znao, hvala večernjaku. njemačka mijenja pravila za turizam u veneciji. to je ustvari vijest dana?!