Radovi na rekonstrukciji postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka dionice Hrvatski Leskovac – Karlovac, trenutačno najvredniji projekt na željeznici kod nas, podijeljeni su na dva nadmetanja – građevinski i elektroenergetski podsustav, za građevinski podsustav procijenjena je vrijednost 2,04 milijarde kuna, a za radove na prometno-upravljačkom i signalno-sigurnosnom podsustavu 266,49 milijuna kuna.
Pet žalbi usporilo je natječaj za građevinske i elektroenergetske radove koji je objavljen još 7. rujna. No žalbe su usporile i natječaj za prometno-upravljački i signalno-sigurnosni sustav. Najnovija žalba na tom natječaju stigla je ovih dana iz austrijskog Siemensa. Taj je natječaj objavljen 14. rujna, a Siemens i Končar – Inženjering za energetiku i transport nakon dva tjedna podnijeli su žalbe na dio natječajne dokumentacije, što je Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave i prihvatila.
Rok za dostavu ponuda na tom natječaju stoga je pomaknut s 10. studenog ove godine na 19. siječnja 2021. No zbog nove žalbe Siemensa taj rok će opet morati biti pomaknut jer je sad opet natječajni postupak zaustavljen.
U HŽ Infrastrukturi u ovom projektu išli su na dva natječaja jer građevinara ima više nego isporučitelja signalno-sigurnosnih uređaja pa se ovako omogućilo veće tržišno natjecanje.
Usto, računali su i na to da žalbe na natječaju za jedan podsustav neće kočiti natječaj za drugi podsustav.
Tako to navik biva kad uhljebi kroje natječaj. Svi završili vačernja učilišća čije je školarine tatek jako, jako dobro platio.