ISTRAŽIVANJE

Nove navike: Većina će prvo pohrliti frizerima, a za odlazak u teretanu čeka se cjepivo

'28.10.2013., Koprivnica - Frizeri sisaju i slazu frizure svojih gostiju. Photo: Marijan Susenj/PIXSELL'
Foto: 'Marijan Susenj/PIXSELL'
28.04.2020.
u 21:35

Kada se otvore frizerski saloni u ponedjeljak, 40 posto građana od onih koji inače koriste njihove usluge, ići će tamo i dalje bez imalo straha.

Večeras je u Dnevniku Nove TV objavljen nastavak istraživanja o novim navikama građana Hrvatske. Kako će se ponašati na početku relaksacije mjera, što će koristiti više, a što manje.

Kada se otvore frizerski saloni u ponedjeljak, 40 posto građana od onih koji inače koriste njihove usluge, ići će tamo i dalje bez imalo straha.Nakon frizera, bez straha će ići zubaru i 36 posto građana. Kafići su na trećem mjestu s 35 posto, a trgovački centri na 33 posto. Škole i vrtiće i dalje će koristiti 33 posto roditelja i neće se bojati poslati tamo djecu, a 31 posto građana će i dalje koristiti trgovine odjećom i obućom, hotele, restorane, odlaziti u crkvu ili u kina i kazališta.

Na sportske događaje ići će 30 posto građana, a fitness koristiti njih 29 posto. Na dnu je korištenje javnog prijevoza - to će koristiti 29 posto građana, na koncerte ili u disko ići će samo 28 posto građana od onih koji uopće koristi te usluge zabave.

Zanimljivo, istraživanje pokazuje da će većina muškaraca od ponedjeljka u frizerske salone. Zubara će podjednako koristiti i muškarci i žene.

Hrabriji će u pohod na trgovačke centre biti muškarci baš kao i u dućane s odjećom i obućom. Kod kafića važno je reći da svaki peti građanin i ne ide na kave uopće, a terase će osvojiti prvo muškarci. Svaki peti ispitanik i inače ne ide u Crkvu.

Što će građani koristiti u krajnjoj nuždi

Zubaru idu, ali će ga samo u nuždi koristiti - to misli 30 posto ispitanika. Isto je i s javnim prijevozom. Trgovine odjećom i obućom koristit će 28 posto građana samo ako je nužno, a svaki četvrti građanin misli pohoditi trgovačke lance.

U hotele će samo u nuždi 21 posto građana, a kina, kazališta i fitness centre koristit će svaki peti ispitanik. Njih 19 posto će koristiti tako restorane i odlaziti na koncerte ili disko. 18 posto građana samo će u rijetkim prigodama otići na neku sportsku utakmicu. Međutim, veliki problem, 17 posto građana svoje dijete će, ako baš nema druge opcije, slati u vrtić ili školu, ali i njih 17 posto frizeru neće baš tako brzo potrčati. I na kraju 15 posto vjernika u rijetkim će prigodama u crkvu, a njih 14 posto u kafiće.

Oprezniji su recimo za odlazak frizeru mlađi građani do 34 godine. Isto tako mlađi nemaju takav strah kada ih se pita za odlazak u trgovačke lance. Za odlazak u crkvu očekivano strah je kod starije populacije. Zanimljivo, recimo u disko ili na koncert neće pohrliti mlađe generacije, već „zlatna generacija“ od 35 do 55 godina. I da, podjednako će u teretanu i žene i muškarci kada se otvore, ali ne odmah mladi, i ovdje će prvi biti pripadnici generacije od 35 do 55 godina.

Što se neće koristiti dok se ne pronađe cjepivo

Prve na udaru bit će teretane. Iako većina građana ne ide u teretanu, od onih koji idu, njih 20 posto će pričekati cjepivo. Potom su tu koncerti ili odlazak u disko, a to će zaobilaziti 18 posto građana.

Zatim su tu sportska natjecanja, što će biti do daljnjega zaustavljeno za 16 posto građana. Kina, kazališta neće posjetiti 14 posto građana sve dok se ne pronađe cjepivo. Odmore u hotelima od svih onih koji vole ljetovati zaobilazit će 12 posto ispitanika. U crkvu do daljnjega neće ići 11 posto vjernika.

A u škole ili vrtiće svoju djecu ne misli slati 10 posto roditelja sve dok korona ne nestane. Ispijanje kave ili odlazak u restoran do daljnjega neće prakticirati 9 posto građana. 6 posto građana neće koristiti javni prijevoz, kupovati odjeću ili obuću ili pak odlaziti frizeru. I na kraju, samo 4 posto građana više neće ići u trgovačke centre ili zubaru.

Žene su na kraju istraživanja vidljivo opreznije, što su građani stariji, također postoji veći strah. A sve to je na samom početku relaksacije mjera.

Istraživanje je provela agencija IPSOS na telefonskom uzorku među 600 ispitanika tijekom vikenda.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije