Dok se u bjelovarskoj gradskoj upravi raspravljalo o nasilju u Drugoj osnovnoj, u Prvoj osnovnoj školi dogodio se novi primjer gruboga fizičkog obračuna osmaša problematičnog ponašanja s vršnjakinjom iz razreda.
Da pri tome nije prezao ni pred čim, potvrđuje to što se sve odvijalo pred očima profesorice na satu engleskog jezika. Naime, isprovociran djevojčinim ponašanjem, učenik je jednostavno došetao do njezine klupe i grubo je udario šakom u glavu. Premješten je u drugi razredni odjel, a djevojčin je otac ostao zgrožen takvim postupkom.
Adlešič: Druga osnovna morat će odgovarati zbog zlostavljanja učenika
Inače, nakon okrutnog nasilja koje je više od godine dana trpio 13-godišnji dječak u bjelovarskoj Drugoj osnovnoj školi, danas je u gradskoj upravi održan stručni sastanak multidisciplinarnog tima na čelu s predsjednicom Savjeta za mlade Vlade RH Đurđom Adlešič te ravnateljicom Poliklinike za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba Gordanom Buljan-Flander.
Premda je na skupu iza zatvorenih vrata bilo riječi i o možebitnoj odgovornosti stručnog tima škole koji o sustavnom zlostavljanju dječaka nisu obavijestili mjerodavne institucije u gradu, rečeno je kako će se o tomu javno progovoriti tek kad stigne inspekcijski nalaz koji je u školi obavljen početkom prošlog tjedna.
No, Đ. Adlešič ustvrdila je da odgovornost mjerodavnih iz Druge osnovne neće moći proći samo na isprici, to prije što već postoje zakonski akti o načinu postupanja u sličnim situacijama, samo ih valja objediniti.
G. Buljan-Flander naglasila je da je zbog poraznih statistika napokon došlo vrijeme kreiranja nacionalne strategije postupanja u takvim slučajevima i to na zajedničkoj razini svih institucija.
Na bjelovarskoj gradskoj i županijskoj razini, pak, već od veljače počinju stručne edukacije ravnatelja, nastavnika, ali i roditelja o problemu nasilja među djecom. Ravnateljica Druge osnovne naglasila je da se u školi intenzivno stručno radi sa žrtvom, skupinom nasilnika, ali i roditelja, te kako se već nazire uspostavljanje međusobnog povjerenja te normalizacija odnosa u školi.
jasno da nema pojma, zato i radi u školi.