Deset dana kampanje

Osam kandidata za šefa SDP-a sučelit će se u pet većih gradova

sdp, sabor
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
08.11.2016.
u 15:15

Ranko Ostojić u posljednjih mjesec dana posjetio je više od 100 stranačkih ogranaka, a Piculina taktika zasad je zagonetka jer se ne pojavljuje

U SDP-u je počela i službena kampanja za nasljednika Zorana Milanovića, a uz uobičajene terenske aktivnosti, osmero kandidata u iduća će dva tjedna sudjelovati i u debatama koje stranka organizira u pet gradova. Kandidati će se 9. studenoga sučeliti u Splitu, 11. studenoga u Rijeci, a 12. studenoga u Varaždinu. Slijede debate u Osijeku, 15. studenoga te završna u Zagrebu, 17. studenoga, dva dana prije prvog izbornog kruga.

Brošure i pisma za članove

Iz većine stožera najavljuju kako do izbora namjeravaju nastaviti strategiju iz pretkampanje, u kojoj su se neki kandidati, poput Davora Bernardića i Orsata Miljenića, značajnije eksponirali u medijima. Njih dvojica posljednjih dana slove kao favoriti za drugi izborni krug. Taktika manje eksponiranih kandidata svodi se na obilazak što većeg broja organizacija na terenu, u čemu prednjači Ranko Ostojić, koji je u posljednjih mjesec dana posjetio više od 100 stranačkih ogranaka. U njegovu stožeru računaju da će im se i te kako isplatiti to što su jedini posjetili neke ogranke. Sličnu je strategiju zauzela i Karolina Leaković, a zagonetka ostaje taktika Tonina Picule, koji se na terenu gotovo i ne pojavljuje, a rijetko istupa i u medijima. Time ostavlja dojam da je zapravo “predao meč”. Usprkos tomu, Picula je i dalje u istraživanjima javnog mišljenja jedini SDP-ov kandidat na listi najpopularnijih političara u Hrvatskoj. Podrška mu je, međutim, u posljednjih mjesec dana značajno pala.

Za troškove kampanje stranka je kandidatima osigurala ukupno 300.000 kuna. U to je, međutim, uračunato i tiskanje i distribuiranje zajedničke brošure i slanje pisama članovima pa će im za terensku kampanju preostati oko 180.000, što znači da će svaki kandidat dnevno potrošiti nešto više od tisuću i pol stranačkih kuna.

Ukupan trošak 750.000 kuna

Uz to će svaki smjeti uložiti i do 50.000 kuna donacija od članova. Dvorane u kojima će se sučeliti platit će stranka, za što je financijski direktor SDP-a Dinko Suton naumio potrošiti između 30 i 40 tisuća kuna, tako da će, budu li se kandidati striktno pridržavali ograničenja koja su im odredila stranačka tijela, ukupan trošak izbora u SDP-u biti manji od 750.000 kuna. Kandidati redom tvrde da će im to biti dovoljno, a u stranci objašnjavaju kako kampanja mora biti skromna jer su u roku od godinu dana morali pokriti troškove parlamentarnih izbora i dviju izbornih konvencija.     

>> 'Moramo pokazivati da u mjestima kojima upravlja SDP ljudi žive bolje'

>> Komadina o izborima u SDP-u: Milanka Opačić je trebala ostati neutralna

Komentara 3

PL
plavitin
16:02 08.11.2016.

Crveni gubitnici

Avatar Abcda
Abcda
16:39 08.11.2016.

Hrvati, pogledajte ovu fotku. Na njoj su svi "domoljubi" .... Jugoslavije. Sklonite ih i krenut ce nam na bolje. Glasujte za Piculu .

8U
8uurtje
16:23 08.11.2016.

neznam gdeje onaj,jaran iz nocne more on bibijo pravi.presednik cervene,bande

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije