Prvi put na Twitteru

Ostojić na Twitteru: Spot od 66.000 kn nije sniman u promotivne svrhe

Veljko Ostojić
twitter/Vlada RH
08.02.2013.
u 12:12

Veljko Ostojić u 13 sati počeo je odgovarati na pitanja građana na društvenoj mreži Twitter.

Ministar turizma Veljko Ostojić odgovarao je danas po prvi put na pitanja građana na Twitteru, nešto iza 13 sati,  na temu turizma u Hrvatskoj, a nastavno na objavljenu Strategiju razvoja po kojoj bi se naša zemlja ambiciozno podigla na ljestvici turističkih zemalja do 2020. godine.

Hrvatska turistička zajednica i za ovu je turističku sezonu snimila spot, a koji je podigao prašinu.

- Zašto ste napravili onako glup spot i bacili 66 000 kn u vjetar?  Gdje su Dubrovnik, Split, Opatija, Plitvice, gdje su naše ljepote, upitao je jedan građanin ministra Ostojića.  - Film nije snimljen u turističke promotivne svrhe već kao dio strategije koji govori o potrebi da naš turizam postane sve više, odgovorio je Ostojić.

Građani su zapitali ministra i koji je njegov stav oko izgradnje Golf resorta na Srđu, no Ostojić je vješto izbjegao odgovor napisavši samo da je taj projekt prošao sve zakonske procedure. Ista situacija dogodila se i s pitanjem kada će se hrvatski turizam malo više okrenuti mladima 18- 30 godina i oglašavanje usmjeriti u tom smjeru.

Uslijedio je tek šturi odgovor da su se napravili veliki pomaci u radu Hrvatske turističke zajednice na način da su dobili 145 posto više sredstava za unaprijeđenje online komunikacije. Ministar je odbacio mogućnost da će se uvesti naplata ulaska turističkih autobusa u pojedine gradove, po uzoru na EU.

- Osobno sam protiv toga, odgovorio je.

Iako je ostalo puno neodgovorenih pitanja, ministar je korisnike Twittera pozdravio nakon nekih pola sata i time završio svoje "twitanje", a korisnici su upućeni da sva neodgovorena pitanja, na koja žele dobiti odgovore, pošalju na mail adresu Ministarstva turizma.

>>Do 2020. Hrvatska u vrhu turističkih zemalja svijeta

Komentara 5

Avatar žič
žič
17:29 08.02.2013.

kaj se tiće spota,to je glupi i oportunistički odgovor,za koga je taj spot napravljen...za domaču javnost,ili inozemstvo,kaj budu stranci gledali sneg,ikak se dečica igraju mobitelim,novinari trebaju istražiti ko je radio spot,ko je potpisao naruđbenicu za izradu spotai, zašto košta 66500kn,što je par hiljada kuna od minimuma kojim ministar raspolaže bez javnog natječaja......svinjarija

AN
Android
16:12 08.02.2013.

Do sada sam mislio da je on jedini normalan ministar ali....

AU
autoritet
16:32 08.02.2013.

Nema šanse da je ovaj spot košta manje od 500.000 kuna! To je da stajao 66.000 kuna je baš "zgodno", jer do 70k može se dogovoriti sve ispod stola, ne treba javni natječaj. Večernjak, nabavite i objavite TROŠKOVNIK snimanja kojegeg MORA imati produkcijska kuća koja ga je prpizvela.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije