Duga 11 km

Otvorena nova dionica Jakuševec – Velika Gorica sa spojem na autocestu za Sisak

Čvor Jakuševec- Velika Gorica
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
1/7
03.11.2015.
u 22:10

Radovi na izgradnji dionice Jakuševec – Velika Gorica jug započeli su 2006. godine, ali kako zemljište nije bilo u cijelosti otkupljeno, gradnja nije bila dovršena

Radovi na 11 kilometara dugoj dionici autoceste Zagreb – Sisak, od čvora Jakuševac do Velike Gorice, završeni su nakon devet godina, a dionicu koja je danas puštena u promet posjetio je i premijer Zoran Milanović u pratnji ministra Siniše Hajdaš-Dončića.

Dionica počinje u čvoru Jakuševec, a s autocestom prema Sisku spaja se kod čvorišta Velika Gorica jug. Dionica nije u sustavu naplate cestarine, a ima četiri čvorišta: Jakuševec, Veliko Polje, Velika Gorica i Velika Gorica jug, dva vijadukta, industrijski kolosijek, pješački pothodnik te tri putna prijelaza.

Radovi na izgradnji dionice Jakuševec – Velika Gorica jug započeli su 2006. godine, ali kako zemljište nije bilo u cijelosti otkupljeno, gradnja nije bila dovršena. U protekle dvije godine riješeni su svi imovinsko-pravni odnosi i dionica je završena, izvijestili su iz HAC-a. Radove  je izvodila poslovna udruga Hidroelektra niskogradnja d.d., Osijek-Koteks d.d., Konstruktor – inženjering d.d., Viadukt d.d., Strabag AG, Zagorje – Tehnobeton d.d. i Ingra d.d.

Projektiranje i stručni nadzor Institut IGH d.d. Zagreb, a opremanje dionice i zaštitu od buke tvrtka Dalekovod d.d.

Ukupna investicijska vrijednost radova na dionici Jakuševec – Velika Gorica jug iznosi 1,645 milijardi kuna od čega se dio od 560 milijuna kuna odnosi na izvlaštenje nekretnina, a radovi na izgradnji iznose 934 milijuna kuna.

Na cjelokupnom pravcu izgradnje autoceste A11 Zagreb – Sisak do sada je ukupno uloženo oko tri milijarde kuna.

>> Istražili smo cijene vinjeta i cestarina u Europi

Komentara 28

MU
Mukowsky
22:37 03.11.2015.

Prošao oko 17 ssti i "otvorena" cesta još je bila zatvorena. Izbori? Neee!

TH
than
01:34 04.11.2015.

Jel ovo neka sala. 9 godina, 11 kilometara i kostalo preko 1,6 milijardi kuna ?!?! Pa koliko je to po kilometru ? Nesto ispod 150 milijuna kuna ?!?! Koji je ovo teski lopovluk.... Za te novce bi ocekivao da tu idu i vlakovi sa preko 300 Km/h uz klasicnu autocestu. Nije niti cudo sto ova drzava ubrzano propada pokraj ovolikih lopova...

Avatar STRIKOMAN
STRIKOMAN
00:02 04.11.2015.

Sačuvaj Bože "otvaranja" predizbornih investicija. To ti je ako ne isto, a ono slično kao s nedoneščadima. Teško da prežive, a ako prežive, falični cijeli život.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije