Radovi na 11 kilometara dugoj dionici autoceste Zagreb – Sisak, od čvora Jakuševac do Velike Gorice, završeni su nakon devet godina, a dionicu koja je danas puštena u promet posjetio je i premijer Zoran Milanović u pratnji ministra Siniše Hajdaš-Dončića.
Dionica počinje u čvoru Jakuševec, a s autocestom prema Sisku spaja se kod čvorišta Velika Gorica jug. Dionica nije u sustavu naplate cestarine, a ima četiri čvorišta: Jakuševec, Veliko Polje, Velika Gorica i Velika Gorica jug, dva vijadukta, industrijski kolosijek, pješački pothodnik te tri putna prijelaza.
Radovi na izgradnji dionice Jakuševec – Velika Gorica jug započeli su 2006. godine, ali kako zemljište nije bilo u cijelosti otkupljeno, gradnja nije bila dovršena. U protekle dvije godine riješeni su svi imovinsko-pravni odnosi i dionica je završena, izvijestili su iz HAC-a. Radove je izvodila poslovna udruga Hidroelektra niskogradnja d.d., Osijek-Koteks d.d., Konstruktor – inženjering d.d., Viadukt d.d., Strabag AG, Zagorje – Tehnobeton d.d. i Ingra d.d.
Projektiranje i stručni nadzor Institut IGH d.d. Zagreb, a opremanje dionice i zaštitu od buke tvrtka Dalekovod d.d.
Ukupna investicijska vrijednost radova na dionici Jakuševec – Velika Gorica jug iznosi 1,645 milijardi kuna od čega se dio od 560 milijuna kuna odnosi na izvlaštenje nekretnina, a radovi na izgradnji iznose 934 milijuna kuna.
Na cjelokupnom pravcu izgradnje autoceste A11 Zagreb – Sisak do sada je ukupno uloženo oko tri milijarde kuna.
>> Istražili smo cijene vinjeta i cestarina u Europi
Prošao oko 17 ssti i "otvorena" cesta još je bila zatvorena. Izbori? Neee!