Američki lanac jeftine obuće Payless odlučio je napraviti jedan od zanimljivijih i smješnijih društvenih eksperimenata koji je uključivao i popularne influencere.
Inače, influenceri su ljudi koje, kako je opisala Ella Dvornik, ''plaćaju da žive''.
Oni su u bivši Armanijev dućan stavili cipele i štikle koje inače u svojim trgovinama naplaćuju 19,99 dolara, nazvali luksuzni butik Palessi i marketinškom kampanjom na grandiozno otvorenje pozvali veliki broj influencera. Kao i sve što prati zvijezde i ovakva otvaranja, doveli su kamere i napravili priču još uvjerljivijom, piše msn.
I dok su u rukama držali cipele koje stoje manje od 20 dolara, Instagram i YouTube zvijezde divile su se luksuzu butika i obuće. Pri tome su ih ispitivali koliko bi bili spremni platiti ovakav ''luksuz'' i što misle o obući. Neki su pasionirano opisivali krasne materijale i evidentno minucioznu izradu. Najviša svota koju je netko želio platiti bila je 640 dolara za cipele koje u Paylessu mogu kupiti za manje od 20 dolara.
U nekoliko sati prodali su obuće za 3000 dolara. Ipak, novac nisu zadržali već su ga vratili influencerima koji su još na dar dobili iste te cipele. Vraćeni novac vjerojatno im neće mnogo značiti u usporedbi s narušavanjem imidža i statusom snoba zbog
kampanje koja će se vrtjeti po TV-u i društvenim mrežama.Kako je bilo na otvorenju ''luksuznog'' dućana, pogledajte u videu.
Odlično. Dokazali su da su ljudi ovce i da ih treba šišati!