POTEŠKOĆE S PRIJAVOM

Pale aplikacije m-zaba i e-zaba, oglasili se iz Zagrebačke banke

ZABA/Marko Lukunić/PIXSELL
11.11.2021.
u 10:14

Kako doznajemo u Zagrebačkoj banci, podaci svih korisnika su sigurni

Klijenti Zagrebačke banke od jutros nisu u mogućnosti koristiti mobilne aplikacije svoje banke. Kako doznajemo u Zagrebačkoj banci, podaci svih korisnika su sigurni, a u pitanju je tehnički kvar.

- Ako imate poteškoće prilikom prijave u m-zabu ili e-zabu, ne brinite. Intenzivno radimo na otklanjanju poteškoća, a naše on-line bankarstvo putem mobilne aplikacije i interneta uskoro ćete ponovno moći koristiti - poručili su iz Zagrebačke banke putem Twittera.

- Ispričavamo se klijentima i radimo sve da otklonimo tehničke poteškoće kako bi u što kraćem mogućem roku mogli neometano pristupiti svim našim online uslugama. Želimo naglasiti da se radi o tehničkim poteškoćama koje nemaju utjecaj na sigurnost podataka i imovinu naših klijenata - navode iz Zagrebačke banke.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije