Klijenti Zagrebačke banke od jutros nisu u mogućnosti koristiti mobilne aplikacije svoje banke. Kako doznajemo u Zagrebačkoj banci, podaci svih korisnika su sigurni, a u pitanju je tehnički kvar.
- Ako imate poteškoće prilikom prijave u m-zabu ili e-zabu, ne brinite. Intenzivno radimo na otklanjanju poteškoća, a naše on-line bankarstvo putem mobilne aplikacije i interneta uskoro ćete ponovno moći koristiti - poručili su iz Zagrebačke banke putem Twittera.
Ako imate poteškoće prilikom prijave u m-zabu ili e-zabu, ne brinite. Intenzivno radimo na otklanjanju poteškoća, a naše on-line bankarstvo putem mobilne aplikacije i interneta uskoro ćete ponovno moći koristiti. pic.twitter.com/ptANPasJdx
— Zagrebačka banka - UniCredit - Hrvatska (@zabaINFO) November 11, 2021
- Ispričavamo se klijentima i radimo sve da otklonimo tehničke poteškoće kako bi u što kraćem mogućem roku mogli neometano pristupiti svim našim online uslugama. Želimo naglasiti da se radi o tehničkim poteškoćama koje nemaju utjecaj na sigurnost podataka i imovinu naših klijenata - navode iz Zagrebačke banke.