U novom terminalu Zračne luke Franjo Tuđman u tijeku su testiranja prometnih procesa koja će trajati do otvorenja predviđenog u ožujku 2017. godine.
Pod nadzorom tima ORAT (Operational Readiness & Airport Transfer), sastavljenog od stručnjaka iz grupacije ADP, TAV i MZLZ, Međunarodna zračna luka Zagreb i Croatia Airlines od 20. do 22. prosinca 2016. provode prva testiranja parkiranja zrakoplova tipa Airbus 320 na novu stajanku i pristajanje na aviomostove kojima će se ubuduće putnici ukrcavati i iskrcavati u/iz zrakoplova. Svrha ovih testiranja je ispitivanje upravljanja operacijama zrakoplova u kontaktu s novim terminalom i usklađivanje s reguliranim sigurnosnim standardima i standardima operativne učinkovitosti, dogovorenima između nacionalnog prijevoznika, Croatia Airlinesa i Međunarodne zračne luke Zagreb.
U navedenim će testiranjima svakodnevno sudjelovati više od 50 profesionalaca: posada zrakoplova i zemaljsko osoblje Croatia Airlinesa, MZLZ Upravitelj za sigurnost, aerodromsku zaštitu i koordinaciju operativnih procesa te MZLZ Zemaljske usluge za prihvat i otpremu zrakoplova. Testiranja su simulacije stvarnih operativnih uvjeta u dnevnim i noćnim satima.
Ovaj proces zajedničkog ispitivanja između MZLZ-a i svih dionika uključenih u operativne procese nastavit će se ravnomjernim ritmom sve do otvaranja novog putničkog terminala kako bi se zajamčila optimalna priprema svih zaposlenika koji sudjeluju u operativnim procesima.
Na projektu zračne luke Zagreb se dogodio neviđeni kriminal o kojem neki novinari sve znaju ali moraju šutjeti. Milanović je namjerno bacio kost o imenu zračne luke da se ne piše i istražuje kriminal oko koncesioniranja zračne luke Zagreb. Pojedinci su zgrnulu milijune na kriminalni način. Čovjek koji je bio pomoćnik u agenciji povisio je pristrojbe za putnike za međunarodni let s 10 na 15 eura, domaći sa 3 na 7 eura i onda ode raditi u tu francusku tvrtku. (Milanovićev bliski prijatelj) Hrvatska oštećena za milijarde kuna., a radi se o tvrtki ZAIC koja je osnovana za 3 eura u Britaniji, ima veze i sa Panamom, a s tom lovom od povećanja pristrojbi i taksi smo mogli sami uz pomoć strukturnih fondova EU financirati izgradnju zračne luke i otplaćivati. Svi u dorh-u znaju o kakvom kriminalu se radi, ali se prave svi mutavi jer Milanović i dalje kontrolira uz pomoć most-a represivni aparat. To je još jedna mutna afera Milanovića o kojoj veliki dio javnost nema pojma. Kad kontroliraš dorh i medije, možeš raditi što hoćeš, Orepiću gdje si, pokaži hrabrost i istraži ovaj kriminal koji će Hrvatsku koštati u narednim godinama preko 800 milijuna eura.