otkriveni trikovi

Pogledajte zašto na reklamama hrana iz McDonald'sa izgleda bolje

Marko Banić
Foto: Željko Hladika
1/2
05.08.2012.
u 17:20

Dok je za spremanje običnog hamburgera potrebno nekoliko minuta, onaj koji će poslužiti kao model za reklamu, priprema se čak nekoliko sati. Za taj posao je zadužen stilist za hranu.

Da li ste se ponekad zapitali zašto hrana iz McDonald\'sovih restorana izgleda slasnije na reklamama od one koju vam posluže?

Odgovor na to pitanje otkrivši \"tajnu\" dala je direktorica kanadskog McDonald\'sa Hope Bagozzi.

- Između \"reklamnog\" hamburgera i onog koji se posluži u restoranu zapravo nema nikakve razlike - stvar je u tome što se pripremi hrane za reklamu posvećuje mnogo više pažnje - tvrdi direktorica te dodaje:

- Dok je za spremanje običnog hamburgera potrebno nekoliko minuta, onaj koji će poslužiti kao model za reklamu, priprema se čak nekoliko sati. Za taj posao je zadužen stilist za hranu koji se trudi sastojke postaviti tako da se vide sprijeda, dok su u stvarnosti skriveni između peciva.

Kako bi sir djelovao što primamljivije, u posljednjem trenutku se topi pomoću zagrijanog noža. Kečap se ubrizgava špricom sa vanjske strane sendviča. Kao završni dodir, koristi se Photoshop, u kojem se dotjeruju sitne neravnine na pecivima i popravlja se boja.

Ključne riječi

Komentara 14

NJ
Noćni jahač
18:10 05.08.2012.

Nije ovo reklama samo ovoga, već i one kompjutorske tvrtke.

DU
Deleted user
19:22 05.08.2012.

Svejedno, kanadske pljeskavice i dalje su veće nego hrvatske... uživo, ne na reklami

Avatar ludi kekec
ludi kekec
18:05 05.08.2012.

jel' se ovaj novinar možda zove Kolumbo???

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije