Da li ste se ponekad zapitali zašto hrana iz McDonald\'sovih restorana izgleda slasnije na reklamama od one koju vam posluže?
Odgovor na to pitanje otkrivši \"tajnu\" dala je direktorica kanadskog McDonald\'sa Hope Bagozzi.
- Između \"reklamnog\" hamburgera i onog koji se posluži u restoranu zapravo nema nikakve razlike - stvar je u tome što se pripremi hrane za reklamu posvećuje mnogo više pažnje - tvrdi direktorica te dodaje:
- Dok je za spremanje običnog hamburgera potrebno nekoliko minuta, onaj koji će poslužiti kao model za reklamu, priprema se čak nekoliko sati. Za taj posao je zadužen stilist za hranu koji se trudi sastojke postaviti tako da se vide sprijeda, dok su u stvarnosti skriveni između peciva.
Kako bi sir djelovao što primamljivije, u posljednjem trenutku se topi pomoću zagrijanog noža. Kečap se ubrizgava špricom sa vanjske strane sendviča. Kao završni dodir, koristi se Photoshop, u kojem se dotjeruju sitne neravnine na pecivima i popravlja se boja.
Nije ovo reklama samo ovoga, već i one kompjutorske tvrtke.