Obraćam se opisom pokušaja prijevare i nevjerojatna bezobrazluka djelatnica "Dione" u trgovini u Heinzlovoj 47. U toj trgovini kupujem već više od 20 godina, a prevaren sam lažnim marketingom "Dione" i bez razloga su me izvrijeđale čak tri djelatnice.
U subotu 30. ožujka, oko 9.30, ušao sam u trgovinu da bih kupio pet proizvoda, od kojih je jedan tekući deterdžent za posuđe. Na polici sam ugledao uočljiv karton na kojem je pisalo "Akcija - čarli balsam 500 ml - 7,60 kuna". Uzevši deterdžent neugodno sam se iznenadio kada je na blagajni računalo putem barcoda registriralo cijenu 9,60 kuna. Napominjem, ovo se događalo već nekoliko puta u toj trgovini. Cijene su netočno, šlampavo istaknute ili napisane posve nečitko. Upravo zbog toga gledao sam u monitor jer sam naslućivao prijevaru. Većina ljudi to ne čini, pa je Diona na ovaj način prodala vjerojatno veću količinu tog deterdženta koji je navodno "U akciji", a poslije nitko i ne zapazi da je platio dvije kune više. To je relativna razlika u cijeni od više nego 20 posto i u praktičnu smislu - čista pljačka i prijevara.
No, štetu neusporedivo veću od te materijalne, uvrede bez razloga i veze s očiglednom prijevarom koja se dogodila, kao i neizmjernu bahatost, pretrpio sam od djelatnica trgovine. Pošto je blagajnica, koja je najuslužnija i najuljudnija u toj trgovini, barcodom odčitala drukčiju cijenu nego što je oglašena kod proizvoda, zamolio sam je da ode pogledati tu istaknutu cijenu. Vidljivo uzrujan tim pokušajem pljačke, očekujući barem neku ispriku, u dijalog između blagajnice i mene, posve bez razloga upala je druga djelatnica s vrlo bahatim i neugodnim izjavama. Od isprike ni "i", a čak ni pokušaja pomaka razgovora - koji je trajao nekih 15 minuta - prema isprici i žaljenju. Odlučujem nakon 20 minuta svađe potražiti poslovođu. Iznenađen sam što poslovotkinja promatra cijelu situaciju, svađu i uvrede svojih djelatnica više od 20 minuta, ne reagirajući niti se približavajući blagajni. O nekakvoj intervenciji tipa "Dosta je bilo! Ispričavamo se i želimo Vam sretan Uskrs" - ni riječi. Dolazim do nje i pitam je kako može ovo mirno gledati. Odgovara kako ni djelatnice "Dione" nisu zadovoljne mnome.
Stojim i ne mogu vjerovati da to čujem. Tek na moje inzistiranje, daje mi imena i prezimena spomenutih djelatnica. Od isprike ni riječi, a prošlo je pola sata od kada je ustanovljena prijevara na blagajni.
U spomenutoj trgovini, 99 posto radnog vremena ima u prosjeku tri kupca na sedam ili osam prodavačica koje uglavnom razgovaraju, čitaju novine i nadasve su bahate. Živim u neboderu, pa mi je ta trgovina najbliža. Broj kupaca u posljednjih nekoliko godina uvelike se u toj trgovini smanjio, iako se broj stanara i uredskih prostora u Heinzlovoj 47 povećao. Mislim da je to samo zbog bezobraznih djelatnica za koje se, izuzev blagajnice, ne sjećam kada sam vidio da su se nasmiješile.