ISKUSTVO

Pokušaj prijevare uz bahatost trgovkinja

07.04.2002.
u 00:00

Od isprike ni riječi, a prošlo je pola sata od kada je ustanovljena prijevara na blagajni

Obraćam se opisom pokušaja prijevare i nevjerojatna bezobrazluka djelatnica "Dione" u trgovini u Heinzlovoj 47. U toj trgovini kupujem već više od 20 godina, a prevaren sam lažnim marketingom "Dione" i bez razloga su me izvrijeđale čak tri djelatnice.

U subotu 30. ožujka, oko 9.30, ušao sam u trgovinu da bih kupio pet proizvoda, od kojih je jedan tekući deterdžent za posuđe. Na polici sam ugledao uočljiv karton na kojem je pisalo "Akcija - čarli balsam 500 ml - 7,60 kuna". Uzevši deterdžent neugodno sam se iznenadio kada je na blagajni računalo putem barcoda registriralo cijenu 9,60 kuna. Napominjem, ovo se događalo već nekoliko puta u toj trgovini. Cijene su netočno, šlampavo istaknute ili napisane posve nečitko. Upravo zbog toga gledao sam u monitor jer sam naslućivao prijevaru. Većina ljudi to ne čini, pa je Diona na ovaj način prodala vjerojatno veću količinu tog deterdženta koji je navodno "U akciji", a poslije nitko i ne zapazi da je platio dvije kune više. To je relativna razlika u cijeni od više nego 20 posto i u praktičnu smislu - čista pljačka i prijevara.

No, štetu neusporedivo veću od te materijalne, uvrede bez razloga i veze s očiglednom prijevarom koja se dogodila, kao i neizmjernu bahatost, pretrpio sam od djelatnica trgovine. Pošto je blagajnica, koja je najuslužnija i najuljudnija u toj trgovini, barcodom odčitala drukčiju cijenu nego što je oglašena kod proizvoda, zamolio sam je da ode pogledati tu istaknutu cijenu. Vidljivo uzrujan tim pokušajem pljačke, očekujući barem neku ispriku, u dijalog između blagajnice i mene, posve bez razloga upala je druga djelatnica s vrlo bahatim i neugodnim izjavama. Od isprike ni "i", a čak ni pokušaja pomaka razgovora - koji je trajao nekih 15 minuta - prema isprici i žaljenju. Odlučujem nakon 20 minuta svađe potražiti poslovođu. Iznenađen sam što poslovotkinja promatra cijelu situaciju, svađu i uvrede svojih djelatnica više od 20 minuta, ne reagirajući niti se približavajući blagajni. O nekakvoj intervenciji tipa "Dosta je bilo! Ispričavamo se i želimo Vam sretan Uskrs" - ni riječi. Dolazim do nje i pitam je kako može ovo mirno gledati. Odgovara kako ni djelatnice "Dione" nisu zadovoljne mnome.

Stojim i ne mogu vjerovati da to čujem. Tek na moje inzistiranje, daje mi imena i prezimena spomenutih djelatnica. Od isprike ni riječi, a prošlo je pola sata od kada je ustanovljena prijevara na blagajni.

U spomenutoj trgovini, 99 posto radnog vremena ima u prosjeku tri kupca na sedam ili osam prodavačica koje uglavnom razgovaraju, čitaju novine i nadasve su bahate. Živim u neboderu, pa mi je ta trgovina najbliža. Broj kupaca u posljednjih nekoliko godina uvelike se u toj trgovini smanjio, iako se broj stanara i uredskih prostora u Heinzlovoj 47 povećao. Mislim da je to samo zbog bezobraznih djelatnica za koje se, izuzev blagajnice, ne sjećam kada sam vidio da su se nasmiješile.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije