Sisačko-moslavačka policija oglasila se priopćenjem o tragičnoj prometnoj nesreći na A3 u kojoj su poginule dvije osobe. "U četvrtak, 7. ožujka oko 7.15 sati, na autocesti A3 Bregana – Zagreb – Lipovac, na 140. kilometru južnog kolničkog traka dogodila se prometna nesreća u kojoj su dvije osobe smrtno stradale. Do nesreće je došlo kada je 32-godišnji hrvatski državljanin upravljao teretnim vozilom zagrebačkih registracija te je naletio na automobil njemačkih nacionalnih oznaka kojim je upravljao 78-godišnjak", navode iz policije.
Na mjestu događaja smrtno su stradali 78-godišnjak i 79-godišnja putnica, oboje hrvatski državljani, a njihova tijela prevezena su u sisačku Opću bolnicu gdje će se obaviti obdukcija, dok je 32-godišnjak lakše ozlijeđen. Županijska državna odvjetnica u Županijskom državnom odvjetništvu u Sisku rukovodila je očevidom na mjestu događaja.
"U vremenu od 7.57 do 11.05 sati sav promet na dionici od čvora Novska do čvora Okučani bio je zatvoren te se vršio obilazno županijskom cestom. Nakon dovršenog kriminalističkog istraživanja 32-godišnjak je predan pritvorskom nadzorniku Policijske uprave sisačko-moslavačke zbog počinjenog kaznenog djela Izazivanje prometne nesreće u cestovnom prometu", stoji u priopćenju.
FOTO U teškoj nesreći na A3 poginuli muškarac i žena
Cesta smrti?
Nesreća se dogodila na dionici A3 između Novske i Okučana, dijelu koji se naziva i dionicom smrti. Naime, posljednjih godina upravo se tu dogodilo više prometnih nesreća, zbog čega je prometni stručnjak Željko Marušić za Net.hr objasnio postoji li "nekakav problem" s tom autocestom. "To je dionica na kojoj je dominantan umor. Osim problema umora, tu je i problem prijevoza kamiona. Vozači koji voze kamione rade i druge poslove i za volanom se nađu jako umorni. Tu je problem rada na crno. Vozači kamiona i domaći i strani voze mrtvi umorni. Umor je generiran devijacijama u našem sustavu. Kako vi možete znati u kakvom je stanju vozač koji dođe iz Srbije, Crne Gore... Ta dionica je ravna. Najvažnije je pitanje kako smanjiti problem umornih vozača", kazao je Marušić.X
Drugih problema, naglašava Marušić, s tom cestom nema. Ona je ravna. "Ako vozač krene nekom vijugavom cestom, on neće zaspati. Kada imamo takve dionice, on stavi tempomat i vozi. Najčešće je tu problem mikrosan, onaj koji traje 20 sekundi", dodaje. Mnogi vozači rade na crno, rade i po tri posla i tu naš prometni stručnjak vidi problem koji se mora rješavati. "Kada kamion naleti na osobni automobil, on ima golemu masu. Da budem konkretan, 30 do 40 puta veću. I ishod je logičan", kazao je Marušić.
VIDEO: Dvoje ljudi poginulo u teškoj prometnoj nesreći na autocesti između Novske i Okučana
Zašto Banožić još nije predan pritvorskom nadzorniku?