Koronakriza uzrokovala je nestabilnost u mnogim sektorima, a među onima najpogođenijim je turistička industrija te djelatnosti poput prijevoza i ugosititeljstva, koje su direktno povezane s turizmom kojeg najčešće vežemo uz puste brojke, statistiku i zaradu. Ne može se reći kako su brojke manje bitne, ali pritom, vrlo često zaboravljamo što turizam treba pružiti posjetitelju.
Pokrenut jedinstven studijski program turizma
Upravo pitanjem socijalne komponente turizma, kreiranja doživljaja i nezaboravnih iskustava, po prvi put u ovome dijelu Europe, bavit će se i jedinstveni studijski program Upravljanje doživljajem u turizmu. Riječ je o najinovativnijem diplomskom studiju koji od ove jeseni kreće na zagrebačkom Edward Bernays University Collegeu, visokoobrazovnoj instituciji koja se u proteklih nekoliko godina među visokim učilištima diljem regije pozicionirala kao akademski lider u području komunikacija i turizma te se tako u potpunosti približila zanimanjima budućnosti i kreativnim industrijama. Bernays se može pohvaliti i s upisima u četvrtu generaciju preddiplomskog studija Menadžment i marketing turističke destinacije, a jesenski rok upisa je trenutno u tijeku.
Studiji turizma s kolegijima iz kreativnosti, upravljanja doživljajem i iskustvenom nastavom
Tako će od ove jeseni nove generacije preddiplomskih i diplomskih studija turizma na Bernaysu imati priliku čuti brojne istaknute stručnjake i članove akademske zajednice iz područja turizma te srodnih disciplina, a studenti diplomskog studija usvajat će najnovija znanja i vještine na jedinstvenim kolegijima poput teorije kreativnosti, upravljanje iskustvom i doživljajem te strategija turističke promocije. Vrijedi istaknuti kako na preddiplomskom studiju turizma Menadžment i marketing turističke destinacije studenti uče na konkretnim studijama slučaja, aktualnim primjerima iz prakse te odlaze na teren učiti ‘iz prve ruke’, kod poslodavaca u realnom sektoru.
Karijera u kreativnim industrijama i komunikacijama
U prilog tome kako je riječ o sigurnom poslu, govori podatak od čak 90% zaposlenih diplomanata Bernaysa već tri mjeseca nakon završetka studija, ali i snažna povezanost studija turizma i komunikacija s kreativnim industrijama, i to s više od 110 poslodavaca. Komunikacijski menadžment je studij koji ove godine upisuje osmu generaciju studenata, a njegovi diplomanti danas rade u raznim korporacijama, agencijama za tržišno komuniciranje ili kao savjetnici u politici.
Nakon preddiplomske razine studija, studenti Bernaysa, kao i studenti svih drugih visokih učilišta iz područja društvenih i srodnih znanosti, stečena znanja i vještine iz komunikacijskog menadžmenta mogu podići na menadžersku razinu upisom na diplomski studij Upravljanje odnosima s javnošću, koji nudi mogućnost specijalizacije u tri područja - agencijski odnosi s javnošću, korporativno komuniciranje i odnosi s javnošću u neprofitnom sektoru i politici. Stručna praksa je sastavni dio diplomskog i preddiplomskog studija komunikacija, a tijekom cijelog studija studenti Bernaysa u pet godina odrade gotovo 800 sati prakse.
Želiš postati komunikacijski ili turistički stručnjak? Provjeri Bernaysove stranice i odaberi između najinovativnijih preddiplomskih i diplomskih studija komunikacija i turizma u Hrvatskoj!