Kome paše ovakav datum parlamentarnih izbora, tko je spreman za njih, koje će biti glavne teme kampanje i kako bi se stvari trebale odvijati u idućih mjesec dana u prvoj emisiji vezanoj uz parlamentarne izbore komentiraju politički analitičari Večernjeg lista komunikacijska savjetnica Ankica Mamić i Tonči Tadić, bivši saborski zastupnik. Voditeljica Petra Maretić Žonja pitaju ih i koliko će afera "Geodezija" utjecati na tijek izbora i hoće li biti centralna tema ili će to biti neka druga, a iduća emisija na rasporedu je već u ponedjeljak, 18. ožujka u 14 sati, kada će ispred Petre sjesti Dragan Bagić, profesor političke sociologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i Mate Mijić, komunikacijski konzultant i kolumnist Večernjeg lista.
Mamić, Tadić, Bagić i Mijić tek dio su Večernjakovog izbornog tima koji će pratiti parlamentarne izbore na svim platformama Večernjeg lista, od našeg portala, društvenih mreža, tiskanog izdanja, a koji će uvelike pridonijeti razumijevanju izborne utakmice i kvalitete izbornih kandidata. Za analizu izbora zaduženi su, uz već spomenutih četvero, i Marijana Grbeša - Zenzerović, profesorica s Fakulteta političkih znanosti, a koja će prvenstveno biti zadužena za komentiranje i praćenje kampanje na društvenim mrežama gdje će se, predviđa se, voditi još žešća bitka. Uz njih, stalni komentatori bit će i Večernjakovi politički novinari - Davor Ivanković i Tomislav Krasnec, a emisije će voditi Petra Maretić Žonja, Iva Boban Valečić, Lana Kovačević i Petra Balija.
Posebnu ulogu imat će novinar Večernjeg lista Marinko Jurasić, koji postaje naš "lovac" na spinove i političke obmane, odnosno bit će zadužen za provjeru informacija koje će se naći u javnom prostoru. Čelnik izbornog tima je Žarko Ivković, a članovi su i urednici Mislav Šimatović, Dario Markas, Dean Besedić, Stela Lechpammer, te Danijel Lijović i Ivana Jović, svi pod vodstvom glavnog urednika Večernjeg lista Dražena Klarića.
VIDEO Politička bitka počinje, sve bitno o parlamentarnim izborima pratite na Večernji TV!
Posebnu pozornost posvetit ćemo digitalnim platformama, na kojima smo u prošlim izborima ostvarili rekordnu gledanost. Na tri platforme - portal (CMS), YouTube i Facebooku imali smo pregleda videa vezanih uz izbore: CMS: 847,188, Facebook: 1,017,829, YouTube: 248,856. Ukupno smo tako na sve tri platforme ostvarili više od dva milijuna pregleda, točnije 2,113,803.
Stoga ćemo i ovaj put u svom TV studiju ugostiti brojne političare, organizirati sučeljavanja različitih političkih opcija, analizirati obećanja stranaka i koalicija, pratiti kretanje njihova rejtinga, upozoravati na eventualnu političku nekorektnost kandidata za Sabor, prognozirati izglede pojedinih kandidata i izbornih lista da se probiju u Hrvatski sabor...
Uz analize naših stručnjaka, u TV studiju Večernjeg lista organizirat ćemo sučeljavanja najzanimljivijih rivala, ali i jedan na jedan razgovore. Ako želite znati što se stvarno događa, gledajte Večernji TV!
Trut mozgova.