prava putnika

Šest od deset Hrvata ne zna svoja prava

prava potrošača
Foto: Siniša Sunara
11.07.2015.
u 00:10

Prema istraživanju EK, 48% ispitanika smatra da zrakoplovne ili charter-kompanije poštuju prava potrošača i pravila o zaštiti potrošača

– Kada se potrošači susretnu s problemom rješavanja svojih prava sa zrakoplovnim kompanijama, mogu se besplatno obratiti za savjet i pomoć Europskom potrošačkom centru – poručila je Danijela Marković Krstić, direktorica centra Hrvatska (ECC) na održanom skupu o pravima potrošača u zračnom prometu.

Prema istraživanju EK, 48% ispitanika smatra da zrakoplovne ili charter-kompanije poštuju prava potrošača i pravila o zaštiti potrošača, dok je istraživanje iz 2013. pokazalo da šest od deset Hrvata ne zna svoja potrošačka prava u slučaju kada im je let otkazan ili kasni.

Ivana Cestarić iz Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo navela je da je dosad otprilike 50% pritužbi rezultiralo isplatom naknade putniku, a pritužbe se odnose na, primjerice, otkazan let, kašnjenja i uskraćen ukrcaj, ali i prigovore vezane za prava osoba s invaliditetom.

>>Trgovci koji su sigurni na internetu dobit će oznaku povjerenja

>>Živiš u Zagrebu, a još nisi bio u hostelu?

Komentara 2

Avatar ARENA
ARENA
00:14 11.07.2015.

Drugim riječima 6 od 10 Hrvala ne leti. Pojednostavljeno, samo rvatine znaju svoja prava.:)))

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije