SASTAVLJA SE NOVA FLOTA
Najveći projekt u povijesti Croatia Airlinesa: Stiže 15 novih Airbusa A220
Flota u kojoj će do kraja 2027. godine biti 15 novih zrakoplova trošit će 25 posto manje goriva
Komentara 22
MA
Croatia airlines koji je u gubitku stotine milijuna naručuje nove avione s novcem koji nema. Koliko puta smo im (država) samo kupili iste A320 a oni su ih opet prodali banci (sell&leasback), prodali slotove, prodali tehniku, sve prodaju šta su naslijedili i opet su u gubitku u turističkoj zemlji gdje druge sposobne kompanije zarađuju.
još jedan Obrovac! VJEČNI gubitaš, koji građane košta nekoliko STOTINA MILIJUNA € ... i to svake godine...
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Obnovu flote treba pozdraviti, ali ovo su preveliki avioni za pojedine domaće destinaciju, u unutarnjem prometu. Croatia Airlines trebala bi ponijeti veći udio dovoza stranih turista, nego li je to sad slučaj. Treba uvesti izravnu liniju Zagreba i Rima, a ne držati jugoslavensko međuslijetanje u Splitu ili Dubrovniku. Treba izravno povezati zagreb i Pulu, u uvjetima kraćeg putovanja autom i autobusom. Na koncu, treba se ugledati na Air Serbiju, nabaviti dva A-330 i povezati iseljenu i domovinsku Hrvatsku, kako je sama zacrtala prije 30 godina. Puno bi značilo našim ljudima u Americi, Argentini, Čileu i Australiji moći doputovati Croatia Airlinesom, a moguće bi i financijski u tome sudjelovali. Nabaviti na leasing.