partnerstvo

Prvi vlak Karga 10 kreće 1. listopada u podne iz Ljubljane

'15.03.2010. Glavni kolodvor, Zagreb -  Sindikati HZ-a ogranizirali su danas strajk upozorenja zbog stanja u zeljeznickom prometu i najave ukidanja nekih linija. 15 minuta strajka putnici naviknuti na
'Patrik Macek/PIXSELL'
09.09.2010.
u 15:02

Predstavnici srbijanskih, slovenskih i hrvatskih željeznica potpisali su danas u Vladi Srbije u Beogradu protokol o usuglašavanju osnivačkog akta zajedničkoga željezničkog poduzeća Kargo 10.

BEOGRAD - Predstavnici srbijanskih, slovenskih i hrvatskih željeznica potpisali su danas u Vladi Srbije u Beogradu protokol o usuglašavanju osnivačkog akta zajedničkoga željezničkog poduzeća Kargo 10, čime je praktički formirano poduzeće, čiji je cilj smanjivanje vremena transporta na Koridoru 10, javlja agencija Tanjug.

Ministar za infrastrukturu u vladi Srbije Milutin Mrkonjić rekao je da slijede potvrde osnivačkog akta vlada sve tri države, a to će biti završeno u roku od desetak dana i najavio da će prvi vlak krenuti 1. listopada u 12 sati sa željezničkog kolodvora u Ljubljani.

Kargo 10 će imati tri direktora, sjedište je u Ljubljani jer je Slovenija u Europskoj uniji, a zadaća novog poduzeća je ubrzavanje graničnih procedura i značajno skraćivanje trajanja teretnog prijevoza na Koridoru 10, od Ljubljane do Istanbula, kao i pridobivanje na Koridor 10 dijela teretnog prometa sa Koridora 4 koji ide preko Mađarske, Rumunjske i Bugarske.

Predstavnik Hrvatskih željeznica Kargo Zlatko Rogožar rekao je novinarima da je sporazum jako značajan za hrvatsku željeznicu, jer 70 posto ukupnog prihoda ostvaruje na Koridoru 10.

- Sve tri željeznice trenutačno imaju ukupno 25.000 vagona što je respektabilan broj i mislim da je to sasvim dovoljno za prijevoz na Koridoru 10 - rekao je Rogožar i istaknuo da Kargo 10 osniva zbog "čistoga poslovnog interesa".

Osnivači koji će profit dijeliti na tri ravnopravna dijela, a cijene prijevoza robe bi mogle biti snižene jer će izostati troškovi nastajali manipulacijama kod ugovaranja sa svakom od željeznica posebno.

Komentara 12

DU
Deleted user
15:48 09.09.2010.

... e, sad neka to netko razumije! Predstavnik Hrvatskih željeznica Kargo Zlatko Rogožar rekao je novinarima da je sporazum jako značajan za hrvatsku željeznicu, jer 70 posto ukupnog prihoda ostvaruje na Koridoru 10. ... Rogožar i istaknuo da Kargo 10 osniva zbog \"čistoga poslovnog interesa\". ...Osnivači koji će profit dijeliti na tri ravnopravna dijela... Mi sami ostvarujemo na tom koridoru 70% od ukupnog prihoda, a profit se na koncu djeliti na tri jednaka djela!? I to on naziva \"cisti poslovni interes\", pitam se samo u ciju korist!?

Avatar gilera
gilera
15:55 09.09.2010.

ovakve ideje,odnosno poslovne projekte uvijek treba pozdraviti,žalosno je to da nam takove prijedloge daju srbijanci,koji još nisu ni blizu EU-u,a mi kao u svemu prepametni.kod nas na čelu HŽ-a,su totalno nesposoni ljudi i boli ih briga za HŽ-e,kada se nakradu i dobro se opskrbe,onda odu.ali nije ni čudo jer nam je cijela vlada takva;bahata,nesposobna,cinična i nadasve neodgovorna!!Vjerujte mi samo da znate kolika se lova vrti u i oko HŽ-a i da oni od njega ne mogu napraviti profitabilnu firmu,to je žalosno!

GO
golo
02:50 10.09.2010.

malo po malo, korak po korak evo nam opet mini jugoslavije a u duzem roku i velike jugoslavije. zamislite , ustase idu na drinu a danas sve vise dovedi srbiju naprama zapadu, stvarno imamo politicare

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije