Nakon što je austrijski Strabag uložio žalbu na odabir Hrvatskih cesta da stonsku obilaznicu gradi grčki Avax, u Državnu komisiju za kontrolu postupaka javne nabave stigla je danas i žalba Avaxa na odluku da drugi dio pristupnih cesta Pelješkom mostu, dionicu Duboka – Sparagovići gradi Strabag. I dok je početak gradnje pristupnih cesta Pelješkom mostu na čekanju, na gradilištu samog mosta radi se punom parom.
Kineski izvođači radova su uvedeni u posao prije nešto više do godinu dana, a dosad su zabili sve pilote, a kao što smo nedavno pisali počelo je postavljanje i naglavnica na njih, a to su prvi dijelovi mosta koji će biti vidljivi iznad morske površine.
U Hrvatskim cestama kažu da su trenutno na gradilištu u tijeku radovi iskopa tla iz pilota koje se zbrinjava potapanjem na dubinu veću od 40 metara, na lokaciji udaljenoj od mjesta gradnje 20 nautičkih milja. U tijeku je i izrada armaturnih koševa i betoniranje pilota, izrada AB segmenata predgotovljene oplate naglavnica pilota, a oplata jedne naglavnice sastoji se od dva ili tri segmenta ovisno o poziciji. Usto je u tijeku i montaža predgotovljene oplate naglavnica i pripreme za betoniranje iste. Prema ugovoru Pelješki most bi trebao biti gotov za nešto manje od dvije godine.
Video: Pogledajte radove na Pelješkom mostu
Punom parom kao da gradi Industrogradnja...