Tvrtka Gillette koja se bavi proizvodnjom svih vrsta pomagala za brijanje naljutila je dio muške populacije svojom novom reklamom koja podsjeća na brojne probleme koji se vežu uz muškarce u 21. stoljeću. Tako se u reklami nalazi kritika seksizma, seksualnog nasilja, vršnjačkog nasilja i pretjeranog maskuliniteta, a krilatica "Najbolje što muškarac može dobiti" pretvorena je u pitanje "Je li ovo najbolje što muškarac može dobiti?".
Reklama Gillettea prikazuje i videe vezane za #MeToo pokret, koji je raskrinkao neke muškarce kao seksualne predatore, te slike muškaraca u filmovima koji prikazuju seksizam ili nasilje, a glas govori "Bullying, MeToo pokret protiv seksualnog nasilja, toksični maskulinitet, je li to najbolje što muškarac može dobiti?".
Reklama je očekivano izazvala brojne kritike, čak i konsternaciju među svojom klijentelom jer ju sumnjiče da je uskočila na vlak političke korektnosti koji kao krivce za djela nekih označava cijelu populaciju, ovog puta muškarce.
Pogledajte spornu reklamu:
Liberalni britanski voditelj Piers Morgan jedan je od onih koji su se na društvenim mrežama pobunili protiv poteza tvrtke.
– Koristio sam britvice Gillette moj cijeli odrasli život, ali ovaj apsurdni, moralizirajući gaf političke korektnosti možda će me otjerati nekoj tvrtki koja je manje željna dodati ulje na vatru trenutnom jadnom globalnom napadu na maskulinitet. Kvragu, pustite dječake da budu dječaci. Kvragu, pustite muškarce da budu muškarci – napisao je na Morgan na Twitteru.
Reklama prikazuje i djela muškaraca koja Gillette prikazuje kao moralna, kao što su sprječavanje nasilja među djecom i mladima ili pak prozivanje drugih muškaraca kada dobacuju ženama. Time želi promovirati ona ponašanja koja ona vidi kao ispravna.
Video je režirala Kim Gehrig iz britanske tvrtke Somesuch koja se dosad istaknula već određenim feminističkim videima i reklamnim kampanjama. Ova je reklama dio kampanje Gillettea, kako tvrtka kaže, da promovira "pozitivne, ostvarljive, inkluzivne i zdrave verzije onoga što znači biti muškarac".
U trenutku pisanja ovog teksta, video s tom reklamom na Youtubeu pod imenom "Mi vjerujemo: Najbolje što muškarac može biti" ima nešto manje od 2,5 milijuna pregleda, 24 tisuće lajkova i 220 tisuća "ne sviđa mi se" klikova, a najpopularniji je komentar ispod videa: "Kako uništiti tvrtku u minutu i 48 sekundi".
>> Pogledajte kako izvući auto zarobljen ispod 3 metra snijega
na wall streetu sad žene imaju puno većih problema otkako je #metoo pokret uzburkao duhove. kako je ogromna većina mentora muškaraca, koji se pak sad boje da će biti moguće ih optužiti za seksualno uznemiravanje, nema više sastanaka u dvoje, večera, nema više uzdizanja u karijeri, jer je strah sve blokirao. otišlo to predaleko, sad se više ni ženu ne smije gledati dulje od 3 sekunde. jako se amerika približila saudijskoj arabiji po tom pitanju, jedino što kod saudijaca ne smiješ tuđu ženu gledati, a u americi više ni jednu! u kanadi dovoljno je da žena izjavi da nije na poslu napredovala zato jer je žena i da ju muški kolege usporavaju, i ona odmah dobiva super vodeće mjesto. bez obzira na kvalifikacije, staž, iskustvo i znanje... gdje je tu ravnopravnost, natjecanje, kakve veze ima tko je muški tko ženski kandidat, za neki posao, plaću?! ako ćemo propisati da neka firma mora imati 40% upravljačkog kadra ženskog, mi smo time zatvorili vrata napredovanju većeg broja muških kandidata, jer su kvote određene. i to je diskriminacija. sad zamislite da se na utrci uvede pravilo da svaka momčad mora imati najmanje 40% afroamerikanaca... u nogometu i ostalim sportovima ćemo isto uvesti to pravilo, kakva je to igra koja je 'muška'! pa 'muško' postaje fuj, nazadno, primitivno. kad će nas jednog dana svemirci posjetiti, odabrati će nas za rezervat, koji će dolaziti promatrati kako bi se odmorili i uživali u ljudskoj gluposti. priroda ne oprašta štićenje slabih, stradava cijela zajednica,