privukao desetke tisuća posjetitelja

Renesansni festival ima ono što druge razvikane manifestacije u Hrvatskoj nemaju – originalnu priču

Drugi dan Renesansnog festivala u Koprivnici koji je pun zanimljivog sadržaja
Foto: Damir Spehar/PIXSELL
1/10
24.08.2022.
u 12:31

Iznimna kvaliteta manifestacije i učinkovite nacionalne marketinške kampanje od Renesanse su stvorili nadaleko poznat brand. I Koprivnici darovali još jednu snažnu prepoznatljivost

Iza nas je četverodnevni Renesansni festival u Koprivnici, atraktivna povijesno-turistička kostimirana manifestacija koja je na bedeme privukla desetke tisuća posjetitelja.

Renesansni festival svake godine iznova oduševljava programom, gastronomskom ponudom, zabavom, suvenirima. I ove je godine dokazao kako je doista riječ o top manifestaciji u Europi, ne samo Hrvatskoj.

Renesansni festival
Foto: Damir Spehar/PIXSELL, ilustracija

Posebnost koprivničke renesanse je u tome da posjetitelje ne privlači estradnom zabavom, odnosno nastupima poznatih glazbenika. To rade Špancirfest, Porcijunkulovo, Terezijana, Spravišče i brojni drugi poznatiji turistički sadržaji u zemlji. Bez izvođača te bi manifestacije teško opstale.

I renesansa, doduše, ima izvođače, ali one koji sviraju srednjovjekovnu glazbu i upriličuju plesove primjerene duhu manifestacije. Ali, ima i ono što druge razvikane manifestacije u Hrvatskoj nemaju – originalnu priču.

Odnosno, prikaze torture, predstave na otvorenom s pticama grabljivicama, viteške dvoboje, napad na grad s atraktivnom pirotehnikom i vatrometom, putujuće trgovce, renesansno pivo i delicije, streličare, drveni labirint, brojne osebujne likove i životinje.

Renesansni festival
Foto: Damir Spehar/PIXSELL, ilustracija

Šetnja koprivničkim bedemima tih dana doista je uzbudljiv povratak u pradavnu prošlost prepun uzbuđenja, zabave, adrenalina, ushita. Na koncu, ne manje važno, unatoč zveketu britkih mačeva, brojnim bakljama i vatrenim ekshibicijama u noći, snažnim viteškim konjima, lukovima i strijelama, kopljima, sjekirama, desecima tisuća ljudi – sve uvijek prođe u savršenom redu i miru.

Organizatori na čelu s Turističkom zajednicom grada i njezinim šefom Renatom Labazanom još jednom su ispit položili s čistom peticom i veeeelikim plusom. Zato se danas s pravom može reći kako Koprivnica ima Vegetu, Čokolino, Slaven, RK Podravku, a bogme i Renesansu.

Iznimna kvaliteta manifestacije i učinkovite nacionalne marketinške kampanje od Renesanse su stvorili nadaleko poznat brand. I Koprivnici darovali još jednu snažnu prepoznatljivost.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije