Kada je Riječanka V.D. pri kupnji mobitela uzela i obiteljsku tarifu s četiri broja na prodajnom mjestu jednog teleoperatera rekli su joj da nije važno što joj ne trebaju sva četiri jer preostala tri broja može zamrznuti, piše Novi list.
No, kako se navodi, nije joj objašnjeno da će se ti brojevi aktivirati nakon par mjeseci i biti puna 24 mjeseca u pretplati. Svoj je problem pisala u nekoliko dopisa i nakon nekog vremena uspjela je tek isposlovati da se jedan od četiri broja ugasi.
'Meni ti brojevi nisu potrebni i da sam to znala ili da mi je to pojašnjeno ne bih ni uzimala tu opciju, jer koja je svrha zamrzavanja brojeva, ako će nakon određenog vremena biti ponovo uključeni na rok od 24 mjeseca! Ovaj se problem vuče već više mjeseci, obilazim šaltere, ali sve je uzaludno, već sam pisala prigovore, ali nitko mi se nije obratio u pisanom obliku, zvali smo preko operatera koji su nas povezivali s drugima, ali nitko nam nije dao konkretan odgovor jer svi kažu da oni nisu nadležni', napisala je u jednom od dopisa.
Gospođa i dalje prima račune, a zbog dugova koji joj se svaki mjesec uvećavaju je blokirana i nema mogućnost odlaznih poziva.
'Pa tko bi normalan uzeo četiri broja ako je samac te plaćao pretplatu za svaki u skupnom iznosu skoro 300 kuna kada znamo da na tržištu u drugim mrežama imamo za 100 kuna skoro sve što jednoj osobi treba za normalno svakodnevno komunikaciju. S obzirom na to da su moje financijske mogućnosti daleko ispod hrvatskog prosjeka i nemam mogućnosti četvrtinu plaće izdvajati za mobilnu tarifu, molim vas da mi isključite pretplatničke brojeve', stoji u dopisu gospođe kojeg je objavio Novi list.
Ukupan račun, prema riječima prijatelja koji je gospođi pomagao s problemom u kojem se našla, je znao iznositi i do 600 kuna jer svaki broj nosi pretolatu oko 150 kuna, iako nije koristila niti jedan od preostala tri broja.
Pogledajte i video: NAJBOLJI MOBITELI 2017.
Kod nas je teski lopovluk. Imam iskustva sa našom bagrom,kao što je npr.ht.