To za mene nije diskriminacija, nego poniženje. Osjećala sam se kao zadnje smeće. Još i sada sam žalosna i jadna. Ne znam kako ću ponovno sjesti u vlak – priča Karlovčanka Danica Rob nakon što joj je kondukter HŽ-a na glavnom željezničkom kolodvoru u Zagrebu odbio pomoć.
Iz Karlovca je u glavni grad na konferenciju doputovala bez ikakvog problema. No, kada se u subotu iz Zagreba vraćala kući, doživjela je šok. Uz pratnju je došla do kolodvora gdje je konduktera zamolila za pomoć.
– Odgovorio mi je da nema vremena i da mora kontrolirati karte. Tako sam sasvim slučajno doznala da taj vlak presjeda u Zdenčini. Što bi se tek dogodilo da sam sjela i stigla do tog odredišta? Kako bih dalje? Kod kuće me je čekala obitelj. Svi su dignuli "frku", pitali se gdje sam i kako ću doći. Na kraju sam se vratila autobusom. Znam da nisu svi takvi i zato mi je posebno teško – prepričava naša sugovornica koja je jučer HŽ-u uputila i pismenu žalbu.
Njezin suprug dodaje da im je većina konduktera uvijek na usluzi. – Nedavno mi je kolega putovao u Rijeku i isto se zbog remonta pruge moralo presjedati u Zdenčini. Pomogla su mu dvojica – napominje.
U HŽ-u ispričali su se Danici Rob zbog neugodnosti.
– Zaprimili smo žalbu i odmah pokrenuli istražni postupak kako bismo ispitali sve detalje vezane uz navedeni događaj.
Kondukter je suspendiran do okončanja istražnog postupka. Dužnost osoblja HŽ Putničkog prijevoza jest postupati profesionalno i ljubazno te biti tijekom putovanja vlakom na usluzi svim putnicima, a osobito osobama s posebnim potrebama – poručuje glasnogovornica Mihaela Tomurad Sušac.