Svjedočenjem Sergeja Pribudića, vozača pružnog vozila Robel, nastavljeno je suđenje za nesreću “vlaka smrti” u Rudinama na Županijskom sudu u Splitu
– Retardant TG 300 tada je korišten prvi put. Nikad se nije tako radilo, uvijek se miješao s vodom. Kad smo došli do Labina, namjeravalo se ponoviti prskanje. No, u Labinu su mi rekli da je izletio nagibni vlak i da se vratimo. Robel se nenormalno ponašao, nisam ga mogao ničim zakočiti. Užasno je proklizavao. Iskočili smo. Javio sam da sklone ljude s pruge i molio Boga da Robel iskoči prije mjesta nesreće – kazao je Pribudić naglašavajući da mu se nikada do tada nije dogodilo takvo proklizavanje.
Drago Ivanković, šef Službe zaštite od požara u HŽ-u, izjavio je da ga je Ivan Medak, bivši direktor HŽ-a, isključio iz Povjerenstva za javnu nabavu retardanta.
– Ovdje se dogodio sumrak protupožarne struke. Na nepropisno nanošenje retardanta upozoravao je Drago Rogulj, ali nije imao nikakve ovlasti to spriječiti. Medak nije stručna osoba – rekao je Ivanković.
Mario Bičan, zapovjednik DVD-a Stružac, nije znao što će u Splitu raditi kao ni vatrogasac Marko Tišljar. Tek kad su došli rekli su im da će prskati prugu.
– Htio sam samo otići koji dan na more – rekao je Bičan dodavši da do nesreće u Rudinama uopće nije znao što je retardant! Nitko im nije davao upute za polijevanje. Brat mu je pomagao u izradi prskalica u Stružcu, ali nije znao o čemu je riječ. Vario je željezo.
pa hebeš stručni ispit..........kad ima...barba Luku....to mu vrijedi više od 3 fax-a