U prvih pet mjeseci ove godine u Termama Tuhelj u Tuheljskim Toplicama zabilježeno je 33.620 noćenja, što je čak za 44 posto više nego lani. Kako su istakli direktorica Termi Tuhelj Ivana Kolar i direktor Termi Olimia Zdravko Počivalšek, rezultat je to aktivnog nastupa na stranim tržištima gdje je ostvaren porast od čak 72 posto i to posebice turistima iz Njemačke, Austrije, Slovenije i Italije. U prvih pet mjeseci zabilježeno je i šest posto više kupača nego lani, a ukupan prihod bio je 10,9 milijuna kuna, odnosno 24 posto više nego lani. S ciljem da se izgradi ponajbolja destinacija obiteljskog turizma u Hrvatskoj i nakon što je ove godine otvorena dječja igraonica s raznim atrakcijama, tijekom iduće prioritet u investicijama bit će izgradnja dviju novih vodenih atrakcija, tobogana za djecu i odrasle, u vrijednosti od 750 tisuća eura.
Prerasli granice Hrvatske i Slovenije
Nadalje, cilj im je u Tuheljskim Toplicama izgraditi i prvi pravi kamp u kontinentalnoj Hrvatskoj sa 150 parcela, 50-ak mobilnih kućica te parkovima i ugostiteljskim objektima. Ideja je da se kamp uredi kao malo zagorsko selo s obzirom na to da se nalazi ispod Dvorca Mihanović. Vrijednost ovog projekta je 1,2 milijuna eura. Direktor Termi Olimia Zdravko Počivalšek posebno je istakao kako su i Slovenija i Hrvatska premale zemlje za sadržaje u turizam koji oni nude, stoga će se i u budućnosti još više okrenuti stranim tržištima. Prvi korak je orijentacija na rusko tržište i otvorenje svog predstavništva u Moskvi.
Na upit planiraju li se Terme Tuhelj proširivati i van svojih sadašnjih granica, direktorica Ivana Kolar rekla je kako zasad o tome još ne razmišljaju, ali će u bližoj budućnosti sigurno jedan od važnijih projekata biti i obnavljanje i rekonstrukcija starih bazena gdje se nastoji izgraditi suvremeni wellness centar.
Kumrovečki objekti
Na pitanje jesu li još zainteresirani za kupnju dvaju kumrovečkih državnih objekata - Spomen doma te Partijske škole, direktorica je rekla kako svaka investicija ide u svoje vrijeme te da će kada država raspiše natječaj, svakako razmisliti.Predstavljeni su i neki novi sadržaji i projekti poput Sellnessa, s kompletnom brigom o duši i tijelu te o otvaranju poslovnih škola za menadžere, kao i dvoje novih ambasadora i promotora turizma - Sanja Doležal te Gordan Kožulj.