U prosjeku samo tri minute čekali su korisnici Ubera svoju vožnju tijekom novogodišnje noći dok je najzaposleniji partner-vozač imao 34 vožnje u tom periodu.
Korisnici u Zagrebu čekali su 3,1 minutu dok su oni na dalmatinskoj obali čekali 2,9 minuta. Darko Kontin koristio je Uber čak 6 puta tijekom večeri.
- Počeli smo slaviti u kući jednog prijatelja, ali kako smo se približavali ponoći odlučili smo otići u neki od klubova na Jarunu. Koristili smo Uber jer se od samog početka novogodišnje noći pokazao pouzdanim i uvijek na raspolaganju kad nam je najviše trebala vožnja. Svaki put smo čekali manje od pet minuta. Još smo nekoliko puta koristili aplikaciju tijekom iste noći - objasnio je Darko. Na obali je najveći partijaner bio korisnik koji se 4 puta vozio u svega nekoliko sati. ,
Kada je 31. prosinca Zoran Šlosar, Uberov partner-vozač, aktivirao svoju aplikaciju i počeo noćnu smjenu bilo je oko 19 sati. Nije imao nikakav konkretan plan koliko će dugo raditi ili koliko će vožnji napraviti.
Do ranih jutarnjih sati obavio je ukupno 34 vožnje – više od bilo kojeg partnera-vozača u Hrvatskoj tijekom novogodišnje noći.
“Moja žena je u novogodišnjoj noći radila u jednom hotelu, pa mi je bilo logično da i ja radim. Nisam ništa posebno očekivao, samo sam sjeo u auto i aktivirao aplikaciju. Vožnje su išle jedna za drugom i nisam se ni okrenuo oko sebe, a već je bilo tri sata ujutro. Shvatio sam koliko sam vožnji napravio tek sutradan”, rekao je Zoran, dodajući da mu je cijela noć prošla bez ijednog incidenta i da bi definitivno ponovno vozio u novogodišnjoj noći. Na posao je krenuo iz predgrađa Zagreba, a do kraja noći nekoliko je puta obišao cijeli grad.
Tijekom razdoblja iznimno velike potražnje, cijene usluga Ubera povećavale su se u realnom vremenu kako bi korisnici mogli dobiti Uber, ponekad i po višoj cijeni.
Za vožnje s dinamičnim cijenama multiplikator u prosjeku nije bio viši od 3 u Zagrebu, odnosno 2 na obali. Najveća potražnja za vožnjama bila je oko 21 sat.
Samo 32 korisnika odlučila su podijeliti troškove vožnje s ostalim korisnicima, koristeći “split fare” opciju koja se nalazi u Uber aplikaciji. Ukupno 61 korisnik stigao je na svoje odredište samo nekoliko minuta prije ponoći. Uz to, oko 50 korisnika Ubera poslalo je članovima svoje obitelji ili prijateljima putem Uberove “Share ETA” opcije informaciju o tome gdje se nalaze i koliko im treba da dođu do odredišta.
>> Uber zabilježio gubitak veći od 800 milijuna dolara
>> 'Uber nije tu da ikome uzme posao. Nakon našeg dolaska taksisti imaju više posla i veći promet'
Cijene su bile visoke, ali ti ljudi su radili dok smo se mi zabavljali pa je i red da zarade. Hvala na prijevozu.