PDD Holdings, kineski trgovački div koji stoji iza u Europi sve popularnije aplikacije za kupnju Temu, izvijestio je na ljeto prošle godine o sjajnim rezultatima, što je povećalo osobno bogatstvo osnivača Colina Huanga za čak 4,3 milijarde dolara, prema tadašnjem aktualnom Bloombergovom indeksu milijardera. Huangovo bogatstvo je naglo poraslo nakon što su dionice PDD-a na Nasdaqu zatvorile dan s golemim porastom od 15,4%, piše Bussines Insider. Tvrtka je izvijestila o prihodima u drugom tromjesečju od 52,28 milijardi kineskih juana, što je oko 7,2 milijarde dolara, a time je nadmašila prosječne procjene analitičara koje su se kretale na oko 43,7 milijardi juana. Prema Bloombergu, Huang je 30. kolovoza bio 'težak' oko 32,8 milijardi dolara, a godinu je završio sa 'vrijednošću' oko 30,2 milijarde dolara, što ga je postavilo na 45. mjesto Forbesove liste najbogatijih ljudi na svijetu.
No trenutno je njegovo bogatstvo, također prema Forbesu, procijenjeno na čak 50,6 milijardi dolara, što ga s današnjim danom čini 26. najbogatijim čovjekom na svijetu.
Tom 44-godišnjaku bogatstvo i dalje raste iako je odstupio s mjesta izvršnog direktora tvrtke 2020. godine, s mjesta predsjednika 2021. godine, ali još uvijek posjeduje 28% udjela u PDD-u.
VEZANI ČLANCI
Rođen u istočnoj pokrajini Zhejiang u Kini, Huang je 2004. godine radio kao inženjer i voditelj projekta u Googleovom sjedištu u SAD-u nakon što je diplomirao s magisterijem iz računalnih znanosti na Sveučilištu Wisconsin. Vratio se u Kinu 2006. godine, gdje je bio dijelom osnivačkog tima Google China. Huang je osnovao svoju prvu tvrtku, web stranicu za e-trgovinu Ouku.com, 2007. godine, a prodao ju je 2010. prije nego što je osnovao Leqi, marketinšku tvrtku za e-trgovinu. Već 2013. godine odlučuje se umiroviti i to u dobi od 33 godine nakon što je dobio upalu uha. No njegova mirovina nije potrajala. Dok se oporavljao od upale uha Huang je smislio koncept PDD-a. Aplikaciju je pokrenuo u svibnju 2015. nakon što je prikupio 8 milijuna dolara od investitora.
PDD je objavljen u SAD-u u srpnju 2018., ali je bio malo poznat sve do pojave aplikacije Temu koja je lansirana u SAD-u u rujnu 2022. godine. Temu vrlo brzo postiže popularnost i postaje poznata u prodaji proizvoda po nižim cijenama od prodavača koji također imaju sjedište u Kini. Aplikacija Temu preuzeta je 50 milijuna puta u samo sedam mjeseci između rujna 2022. i ožujka 2023. godine. Poznatoj trgovini brzom i jeftinom modom Shein trebalo je tri godine za takve brojeve. Zarada PDD-a u drugom tromjesečju nije nadmašila prihod Temua. Rukovoditelji su na konferenciji u kolovozu prošle godine rekli da je aplikacija Temu, koja je dostupna u 39 zemalja diljem svijeta, tek u ranim fazama upoznavanja svojih novih međunarodnih tržišta. Temu je svoje mjesto pod suncem posljednjih mjeseci sve intenzivnije pronašao i na europskim tržištima, a iz dana u dan aplikacija je sve popularnija.
VIDEO Testirali smo jeftine proizvode sa stranice Temu
lik bu samo jednog dana nestal kao i onaj iz aliexpresa...