Iako Vlada još (!) nije odredila točan datum predsjedničkih izbora, oni kucaju na vrata, a izborni timovi dvoje najjačih kandidata – Ive Josipovića i Kolinde Grabar Kitarović – potpuno su oformljeni. Zasad je dojam da je HDZ-ov tim za predsjedničke izbore pomalo u sjeni Josipovićeva u kojem apsolutno dominiraju – žene.
U timu aktualnog predsjednika, čini se, skloniji su političkom marketingu i stvaranju priče o samom timu. Tako je u najužoj predsjednikovoj ekipi za izbore, koju vodi Tamara Obradović Mazal, i Željka Antunović, bivša protukandidatkinja za predsjednicu SDP-a Zorana Milanovića koju je šef SDP-a nakon tih unutarstranačkih izbora potpuno marginalizirao. Odabir Ž. Antunović, osim što je “zazvučao” u medijima, navodno je dobro prihvaćen i među esdepeovcima budući da je stranačkim koordinatorima za izbore na terenu ona nadređena kao direktorica operacija. Njen dolazak u Josipovićev tim dijelom je protumačen i kao njegov odmak od sve nepopularnijeg SDP-a, a pogotovo premijera Zorana Milanovića.
U predsjednikovu timu je i Marija Lugarić, SDP-ova saborska zastupnica koja je bila i zamjenica tadašnjem ministru obrazovanja Željku Jovanoviću. M. Lugarić zadužena je za organizaciju kampanje na terenu i u timu je smatraju vještom organizatoricom. Nedavno se Josipovićevu stožeru kao glasnogovornica kampanje pridružila i Mladenka Šarić, bivša dugogodišnja Večernjakova politička novinarka koja je izvještavala iz Sabora.
Tamara Obradović Mazal, direktorica kampanje, ujedno je i predsjednikova savjetnica za gospodarstvo i sektorske politike EU. Josipovićev izborni tim smješten je u Hrvatskom novinarskom domu, a jedino šefica tima T. Obradović Mazal ima puni uvid u to tko je sve angažiran u kampanji, odnosno pretkampanji. Svojevrsna doza konspiracije nužna je u svakom timu kako bi se izbjeglo “curenje informacija”, ali kako bi se i stvari bolje držale pod kontrolom. Iako je na posljednjem Predsjedništvu HDZ-a bilo ocjena da nisu svi u vrhu stranke zadovoljni jasnoćom poruka Kolinde Grabar Kitarović, šef HDZ-a Tomislav Karamarko poručio je da ona HDZ-u odgovara, a da će uvijek biti sitnih prigovora. Budući da je K. Grabar Kitarović izazivačica, očekivalo se da će ona nametati tempo kampanje, no u HDZ-u čekaju da se napokon odredi datum izbora kako bi krenuli s predstavljanjem njena izbornog programa. Ne žele da se Kolinda nepotrebno “troši” u ovom dijelu pretkampanje, a malo su pustili “dečke da se svađaju”, misleći na Ivu Josipovića i Milana Kujundžića.
Šef Kolindine kampanje je dr. Miro Kovač, bivši hrvatski veleposlanik u Berlinu i međunarodni tajnik HDZ-a. Osoba od velikog povjerenja HDZ-ove predsjedničke kandidatkinje je Jadranka Jureško Kero, koja je do angažmana u izbornoj kampanji bila Večernjakova dopisnica iz New Yorka. Glasnogovornik kampanje je Mladen Pavić, bivši glasnogovornik Vlade Jadranke Kosor, a prije toga Ministarstva poljoprivrede. Taktika kampanje HDZ-ove predsjedničke kandidatkinje zasad je obilazak terena, a planira obići cijelu Hrvatsku. Kolinda ne propušta ni utakmice pa su česte njene fotografije u navijačkim dresovima. Ne zaobilazi ni vjerske događaje i mise.
Milanu Kujundžiću direktor kampanje je Milan Petrak, odvjetnik koji je njegov zamjenik u Hrvatskoj zori. Glasnogovornik kampanje je novinar Ivan Hrstić. U užem krugu suradnika, kaže Kujundžić, ima pedesetak ljudi.
>> Dio HDZ-a traži da Kolinda bude žešća i agresivnija, a Karamarko ipak zadovoljan
kod predsjednika mogu biti samo istačnjačka imena tipa..tamara aleksandar saša siniša vanja itd...