Virovitičko-podravska policija utvrdila je da je sudar osobnog automobila i vozila hitne pomoći, u kojem su u ponedjeljak poslijepodne u Suhopolju poginuli medicinska sestra i pacijentica te ozlijeđeni vozač i liječnica, izazvao 44-godišnji vozač automobila pod utjecajem alkohola.
Stradala medicinska sestra punica je Bjelovarsko-bilogorskog župana Marka Marušića, potvrđeno je za 24sata iz ureda župana
Očevidom je utvrđeno da je do prometne nesreće došlo kada je 44-godišnji vozač osobnog automobila virovitičkih oznaka pod utjecajem 1,16 promila započeo radnju skretanja ulijevo na putni most, a da se nije uvjerio da tu radnju može napraviti bez opasnosti po druge sudionike u prometu dok ga je pretjecalo vozilo hitne pomoći s uključenim svjetlosnim znakovima i signalima.
Zatečeni smo tragičnom viješću o nesreći hitne medicinske pomoći kod Suhopolja. Predanost u spašavanju ljudskih života završila je nažalost tragično gubitkom života med. sestre i pacijentice. Izražavam najdublju sućut obiteljima preminulih te djelatnicima hitne medicinske pomoći.
— Vili Beroš (@ViliBeros) August 2, 2021
Tom prilikom na južnom prometnom traku došlo je do udara prednjeg dijela vozila Hitne pomoći u središnju lijevu bočnu stranu osobnog automobila koji se zaustavio na prometnom traku. Vozilo hitne pomoći sletjelo je u putni jarak, udarilo u betonski most i prevrnulo se na bočnu stranu.
Zbog zadobivenih ozljeda u prometnoj nesreći četiri osobe iz vozila hitne pomoći prevezene su u Opću bolnicu Virovitica, gdje su dvije osobe u dobi od 57 i 83 godine umrle, dok je jedna osoba u dobi od 42 godine teško ozlijeđena, a jedna u dobi od 39 lakše.
Vozač koji je prošao bez ozljeda bit će kazneno prijavljen državnom odvjetništvu, izvijestila je virovitičko-podravska policija.
Iskrena sucut obitelji, ali ne mogu ne komentirati, znam lako je pametovati nakon sto se nesto dogodi.. ali i sam radim u Hitnoj.. umjesto da se kola bolje opreme opremom i medikamentima Kako bi se pacijent stabilizirao za prijevoz ( sto je vec 50 godina standard na zapadu) kod nas se radi upravo suprotno po principu „load and Go“ u velikoj vecini .. u pravilu.. i po nekvom EU standardu, sve sto ima plava svjetla na krovu, nebi smjelo voziti vise od 30% brzine dozvoljene zakonom,jer iskreno Nema potrebe koliko god „ gorilo“