Sjeverozapad

Turizam nije samo tamo gdje je more

'12.10.2010. Centar grada, Varazdin, Ilustracija, 7 kontinentalnih gradova udruzilo se i napravili top turisticke destinacije za turisticku sezonu Photo: Marko Jurinec/PIXSELL'
'Marko Jurinec/PIXSELL'
12.10.2010.
u 16:30

Varaždin, Čakovec, Koprivnica, Krapina, Samobor, Velika Gorica i Karlovac tiskali su brošuru "Kontinentalne lifestyle destinacije" te kreću u akciju

Puno se govori o kontinentalnom turizmu, ali nije učinjeno dovoljno. Stranci znaju samo za naše more, a malo ili ništa o kontinentu. A možemo ponuditi zaista puno. Beč ima promet veći od cijele Hrvatske! Pa Švicarska, Bavarska... A nemaju more. No, naši se gradovi moraju udružiti, rekao je jučer Slobodan Mikac, predsjednik Turističke zajednice Varaždina. S predstavnicima turističkih zajednica Krapine, Koprivnice, Čakovca, Samobora, Velike Gorice i Karlovca u varaždinskoj je Vijećnici predstavio brošuru "Kontinentalne lifestyle destinacije". Svaki je grad u brošuri predstavio svoje kulturne i prirodne adute, manifestacije, gastronomsku ponudu i – najvažnije – moguće turističke rute.

– To što su straga u brošuri dvije fotografije Muzeja krapinskih neandertalaca ne znači da smo mi najviše platili za izdavanje ove brošure – sa smiješkom je dodala Nedjeljka Vodolšak, predsjednica TZ-a Krapine. Dodaje da je posjećenost muzeja velika, ali trebaju im i drugi gradovi kako bi zaokružili ponudu.

– Sve smo predstavili domaćim turističkim agencijama, a uskoro ćemo i stranima – kaže Branka Tropp, direktorica Turističkog ureda u Varaždinu.

– Ovo je prvi korak prema ujedinjavanju ponude. Pozivam turističke agencije da osmisle zajedničke ture. Nijedan grad s okolicom nema potencijala za više od dva dana obilaska. Zajedno se trebamo i predstavljati, po mogućnosti i s Mađarima i Slovencima – kaže Mikac.

Na području ovih gradova je 20 lokaliteta prirodne baštine, brojne crkve i sakralne znamenitosti te stotinjak dvoraca i kurija. Turističkoj regiji sedam gradova, nalik na Sedmogradsku (povijesno ime za rumunjsku Transilvaniju), još nedostaju samo legende i priče, koje uvijek najbolje prodaju kontinentalni turizam.

Transilvanija ima svoga Vlada Tepeša, zvanog Drakula, koji im je donio silne milijune. Franjo Tahi podsjeća na njega, a možda vrijedni turistički djelatnici "osmisle" nekog još zanimljivijeg.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije