Hrvatska kućanstva gotovo ne mogu bez ulja, pokazalo je istraživanje o kupnji i konzumaciji jestivog ulja, kojega su u svibnju na reprezentativnom uzorku od 400 građana starijih od 15 godina proveli magazin JaTrgovac i agencija Hendal.
Čak 83,5% kućanstava kupuje jestivo ulje, kojega u posljednjih godinu dana, zbog drastičnog pada maloprodajnih cijena od 18%, raste i količinska prodaja. Trgovina je gotovo isključivo mjesto nabave s čak 98,2% udjela, a samo 1,8% ispitanika nabavlja ga direktno kod proizvođača. Zemlja podrijetla važna je pritom za 73,6% ispitanika, tek za jednu četvrtinu (26,4%) njih bitna.
Suncokretovo ulje u prehrani na prvo mjesto stavlja uvjerljivih 85,8% građana, biljno 5,6%, maslinovo ulje njih 4,9%, a bučino 1,3%.
Dominantna većina od 83,6% anketiranih i kod kuhanja ili pečenja najviše vjeruje suncokretovu ulju. Na drugom mjestu je biljno sa 6,3%, treće je maslinovo sa 4,3%, a četvrto bučino ulje sa 0,3% udjela.
>> Hrvatska traži oznaku izvornosti za paška janjetina, šoltansko i krčko masilnovo ulje
Zar je tu neki problem ? Oko mene sami " suncokreti "!