kakva promocija

Zbog pobjede Vatrenih eksplozija interesa za Hrvatsku!

Hrvatska - Engleska
Foto: Reuters/PIXSELL
1/7
12.07.2018.
u 13:06

Na web strancima bilježimo porast posjeta od 250 posto u odnosu na isto razdoblje lani, ponosan je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić

Sportski uspjesi Vatrenih u Rusiji uvelike su pridonijeli vidljivosti i popularnosti naše zemlje u svjietu, a vrhunac je bio sinoćnji ulazak u finale Svjetskog nogometnog prvenstva. Hrvatska turistička zajednica nije propustila priliku.

Jučer su na YouTube kanalu imali mini kampanju u kojoj su korišene geolokacije, a fokus je uoči i za vrijeme utakmice bio na području oko stadiona Luznhiki, a nakon sraza naše i engleske reprezentacije na cijeloj Moskvi. Skraćena verzija promotivnog spota s našim sportašima i umjetnicima, u kojoj su ostali kadrovi s Lukom Modrićem, Mariom Mandžukićem, Dejanom Lovrenom, Ivanom Rakitićem i Mateom Kovačićem, pregledana je više od 250.000 puta. Nakon posljednjeg sučevog zvižduka i pobjede hrvatske reprezentacije view rate videa porastao je za 161 postzo, promo kampanja se vodila i na Facebooku s fokusom na Lužniki, a promotivni video je tijekom i nakon utakmice ostvario odličnih 74.000 pregleda.

Hrvatska - Engleska
1/17

Pojačana promocija inspirirana pobjedama naših nogmetaša odvijala se i na društvenim mrežama Instagram i Twitter, gdje je HTZ intenzivno pratio sve dosadašnje utakmice hrvatske reprezentacije. Sve su objave ostavrile u velik broj komentara, dijeljenja i lajkova pa je tako primjerice na Twitteru ostvareno preko dva milijuna impresije i zaprimljeno je preko tisuću čestitki i poruka podrške.

Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a na kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske, Njemačke i Italije. Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na i društvenoj mreži Instagram. - Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojem smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši.

Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske- kazao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić. Podršku našoj zemlji na društvenim mrežama dale su i brojne poznate osobe. Oskarovac Russell Crowe na Twitteru je čestitao Hrvatskoj i dobio zahvalu HTZ-a.

Kakva utakmica. Oba tima su se žestoko borila, no čestitke Hrvatskoj. Uzbuđena sam zbog finala Svjetskog prvenstva - napisala je američka glumica Reese Whiterspoon:

- - Nikad nisam pratila nogometno prvenstvo do sada, tako uzbudljivo. Hrvatska, sićušna zemlja u finalu daje mi nadu. Pobjeda u produžetku, nikad ne odustaju. To je inspirirajuće. Nadam se da će pobijediti - čestitala je komičarka Rosie O'Donnell.

Hrvatska - Engleska
1/23

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije