STOTINE TISUĆA KLIJENATA

Uniline sa svoja četiri društva prerasta u turistički holding

Novi upravljački model Unilinea
Foto: Goran Kovačić/Pixsell
1/4
09.02.2023.
u 09:12

Domaća turistička kompanija Uniline ipak je stigla nadomak gotovo tri desetljeća kontinuiranog rasta i razvoja širokog segmenta turističkih usluga, usprkos pandemiji i zatvaranjima. Sada ulaže u novu poslovnu fazu

Protekle su tri godine u turizmu bile sve samo ne normalne, s koronom i zatvaranjima poslovalo se uz puno uspona i padova, ali domaća turistička kompanija Uniline ipak je stigla nadomak gotovo tri desetljeća kontinuiranog rasta i razvoja širokog segmenta turističkih usluga. Novu poslovnu fazu Uniline, kako je predstavljeno novinarima, počinje formiranjem krovne holding kompanije Uniline grupa, koja će upravljati sa svoja četiri samostalna društva.

Cilj 100 milijuna eura

Uniline čine tri etablirane sastavnice; Uniline koji je fokusiran na dovođenje stranih gostiju u Hrvatsku, E-tours koji je orijentiran na avio i korporativna putovanja u inozemstvo, Uniline Mobility koji se bavi prijevozom i rent-a-carom te Amarin koji tek uzima zalet na području upravljanja imovinom, razvojem projekata i akvizicija. Grupa ima 150 stalno zaposlenih, sjedište joj je u Puli, a urede i predstavništva ima diljem Hrvatske, ali i u BiH, Sloveniji, Srbiji, Kini i Južnoj Koreji te Japanu, Tajlandu, Indoneziji i Brazilu. Novi upravljački model, ističu u Unilineu, poklapa se s novom fazom postpandemijskog turizma usmjerenog na održivost, podizanje kvalitete usluge i izraženiju personalizaciju usluga kroz nove tehnologije. Usluge, servise te ostale privatne i poslovne aranžmane Uniline grupe godišnje koristi više od 300.000 klijenata, što čini poslovni potencijal kompanije od gotovo 60 milijuna eura. Cilj je u Unilineu u nadolazećem razdoblju premašiti sto milijuna eura prometa godišnje.

24.01.2023., Sibenik - Turisti iz Azije u obilasku grada Sibenika. Photo: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
Foto: Ilustracija /Hrvoje Jelavic/PIXSELL

- Višegodišnji razvoj kompanije, organsko i akvizicijsko širenje te tržišna prepoznatljivost pojedinačnih djelatnosti, logična su osnova za Uniline grupu. Njezinim osnivanjem osigurat ćemo sinergiju društava i djelatnosti s ciljem povećanja prihoda, podizanja kvalitete usluga te dodatne efikasnosti uz niže operativne troškove. Ovaj iskorak važan je za sva društva naše grupe i zaposlenike, ali i za domaći turizam, obzirom da još kvalitetnija prezentacija Hrvatske i dodatno jačanje kvalitete usluge u incoming segmentu donosi i dodanu vrijednost kompletnom sektoru - kaže predsjednik uprave Uniline grupe Boris Žgomba i otkriva da je kompanija u protekle tri godine u razne segmente poslovanja uložila pet milijuna eura.

Iz Europe kao 2019.

S investicijama nije gotovo. Planirani projekt upravljanja hotelima i dalje je na čekanju, zasad nema interesa ni za ulaganja u smještajne objekte, ali, reći će B. Žgomba, ima za akvizicije iz područja kongresnog turizma.

- Prošlu smo godinu završili s dobrim rezultatima, a ova će biti i bolja. Iz europskih tržišta očekujemo posjet kao rekordne 2019., a takvim brojkama će se približiti i mnoge azijske zemlje osim Kine, koja se tek počela otvarati - kazao je Žgomba.

>> VIDEO: Ćiro Blažević je prije šest godina pomagao policiji u akciji kontrole sigurnosti u prometu

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije