Večernji list ponovno obara rekorde! Neprekidno rastemo i pomičemo granice kad je riječ o posjetima jedinstvenih korisnika naših internetskih stranica te pregledima videosadržaja. Štoviše, nakon povijesnih rezultata ostvarenih u prosincu prošle godine kad smo imali gotovo deset milijuna pregleda videosadržaja na svim našim platformama (portalu Vecernji.hr, YouTube kanalu te Facebook-stranici), iz mjeseca u mjesec ostvarujemo rast pa je samo u lipnju sadržaj Večernjeg lista pregledan gotovo 16 milijuna puta. Gledajući platforme pojedinačno, na Facebooku smo u lipnju ostvarili devet milijuna pregleda videosadržaja, na portalu Vecernji.hr više od šest milijuna pregleda i na YouTube kanalu oko 600 tisuća pregleda.
Na odlične rezultate zasigurno je utjecalo i stručno te analitičko praćenje izborne kampanje Večernjakova izbornog tima, koji čine vodeći analitičari u Hrvatskoj Božo Skoko, Krešimir Macan, Dragan Bagić, Ankica Mamić, Damir Jugo i Mate Mijić, a kojima se priključio Večernjakov novinar i kolumnist Davor Ivanković, dok su za emisije na Večernji TV-u zadužene voditeljice i novinarke Petra Maretić Žonja, Iva Boban Valečić i Lana Kovačević. Za praćenje i analizu političke borbe u tiskanom izdanju Večernjeg lista zaduženi su pak naši novinari Josip Bohutinski, Ljubica Gatarić, Mateja Šobak, Božena Matijević, Stela Lechpammer, Denis Romac i Marinko Jurasić. Za analizu digitalne kampanje bila je zadužena Barbara Toma. Na čelu tima je izvršni urednik Žarko Ivković.
– Večernji list ponovno se pokazao kao središnje mjesto multimedijskog praćenja najvažnijih političkih zbivanja, u ovom slučaju parlamentarnih izbora. Ponosan sam na sjajan analitički Večernjakov tim koji prati izbore, a o odlično obavljenom poslu svjedoči to što smo uspjeli nadmašiti vrhunske rezultate ostvarene tijekom predsjedničkih izbora – naglasio je Dražen Klarić, glavni urednik Večernjeg lista.
Kad je riječ samo o pregledima videosadržaja vezanih uz parlamentarne izbore, oni su na svim Večernjakovim platformama pregledani više od 2,3 milijuna puta, a svi naši videi zajedno imali su doseg od 3,5 milijuna. Pritom smo predstavili sve izborne jedinice, a brojni kandidati predstavili su se i sučelili u našem studiju. Najgledanije na Večernji TV-u bilo je sučeljavanje lidera Domovinskog pokreta Miroslava Škore te HDZ-ova Gordana Jandrokovića. Sve najveće medijske kuće u Hrvatskoj prenosile su najatraktivnije dijelove te emisije koja je pregledana čak 260 tisuća puta.
Nema sumnje kako će Večernji list i ubuduće obarati rekorde kad je riječ o videosadržajima, ali isto tako kad je riječ o jedinstvenim korisnicima našeg portala, kojih već sada mjesečno ima dva milijuna.
Skoro najgledaniji, svježi zrak u HR